Noaptea oamenilor in alb. 15.000 de fani la cel mai mare show DANCE, "Sensation: Ocean of White"
Asteptarea a luat sfarsit pentru pasionatii muzicii dance din Romania. Azi-noapte, show-ul "Sensation: Ocean of White" a debutat in premiera pentru tara noastra, iar unii dintre cei mai renumiti DJ din lume au produs o atmosfera electrizanta.
Sensation a transformat Pavilionul Central de la Romexpo in cel mai mare club din Capitala.
Peste 15.000 de oameni imbracati in alb au vibrat pana dimineata pe ritmurile mixate.
Pe scena au urca si doi romani, GreeG si Marius Onuc, Dj-ii Pro FM.
Efectele speciale au dat tonul petrecerii azi-noapte. Decorul special adus din Amsterdam a fost format din 48 de fantani sincronizate pe muzica, lumini spectaculoase, peste 200 de efecte pirotehnice diferite si artificii, mingi uriase aruncate in public, care isi schimbau culoarea la fiecare atingere.
Deschiderea a fost asigurata de Mr. White, intruchiparea spiritului Sensation si gazda evenimentului. Mr. White cunoscut pentru influentele sale house si tehno a asigurat vibe-ul perfect pentru o seara de neuitat.
Sensation "Ocean of White" s-a dovedit a fi un eveniment complex, ce a imbinat beaturile muzicii, elemente de teatru si coregrafie, diferite pe set-ul fiecarui DJ.
Atmosfera incendiara a fost asigurata si de alte nume grele precum Pete Tong, Fedde Le Grand sau Hardwell.
Pentru prima data in istoria acestui spectacol creat in Olanda, la care ProFM a fost partener media in Romania, pe scena Ocean of White au urcat si singurii DJ-i romani, Greeg si Marius Onuc.
Publicul care a venit special pentru a urmari acest show si pentru a petrece pana dimineata nu a fost format numai din romani. 3700 de straini au calatorit pana in Romania din Bulgaria, Turcia, Ungaria, Italia, Spania, Grecia, Olanda, Elvetia, Coreea si Israel.
Pe langa muzica de calitate si spectacolul inegalabil, dress-code-ul obligatoriu - WHITE - i-a provocat pe participanti sa se imbrace exclusiv in alb.
"Ocean of White", care a avut premiera pe 5 iulie 2008 în Amsterdam, este una dintre cele mai grandioase productii Sensation.
Peste un million si jumatate de oameni din 20 de tari de pe 4 continente au participat pana acum la Sensation, unul dintre cele mai titrate branduri de eveniment de pe mapamond.