Dior va supravietui recesiunii!
Recesiunea nu pare sa umbreasca pregatirile de Craciun in marile capitale ale... cumparaturilor. La Londra si la Paris, magazinele de lux au fost decorate festiv si isi asteapta clientii.
A dat o mana de ajutor celebrul designer Karl Lagerfeld, extrem de optimist si convins ca spiritul sarbatorilor va supravietui, in ciuda crizei din economie.
Miercuri seara, Karl Lagerfeld a inaugurat sezonul cumparaturilor de Craciun la unul dintre cele mai renumite magazine din Paris.
Alegeri 2024
11:53
Diana Şoşoacă a făcut o filmare în cabina de vot. Și-a adăugat numele cu pixul pe buletinele de vot și a pus ștampila
11:34
Traian Băsescu: Îi rog pe români să vină la vot şi să opteze pentru ce vor în continuare. În turul I este de fapt finala
11:23
Cristian Diaconescu: Este un moment crucial prin care vom trece ca ţară. Avem nevoie de oameni profesionişti să ne reprezinte
11:22
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A treia zi de alegeri în diaspora. Număr semnificativ mai mic de voturi față de 2019
De altfel, designerul de la Chanel a fost si cel care a realizat decorul extravagant al vitrinei denumite Marioneta Coco, unde papusi animate danseaza intr-o gradina argintie.
Lagerfeld nu crede ca recesiunea va afecta prea tare marile case de moda. "Marcile de renume ca Chanel, Vuitton sau Dior vor supravietui", e sigur creatorul de moda.
Se vede asta si in vanzari. Clientii se orienteaza spre produse care nu-si pierd valoarea in timp, precum bijuteriile sau ceasurile.
Si la Londra magazinele sunt pregatite sa faca fata valului de clienti. Cumparaturile nu vor scadea foarte mult fata de anii trecuti, sunt de parere patronii de mari magazine.
Va exista totusi o schimbare. Cei mai multi britanici par hotarati sa isi petreaca Sarbatorile in familie si nu la restaurant.
Specialistii estimeaza ca, in sezonul sarbatorilor de iarna, britanicii vor cheltui peste 10 miliarde si jumatate de lire, cu doar 2,6 % mai putin decat in 2007.