De 1 Decembrie, milioane de romani au gandit liber alaturi de ProTV, care a fost lider de audienta
Pe langa Ziua Nationala, postul nostru a sarbatorit 17 ani divertisment, stiri si filme, care au incantat publicul. ProTV a fost lider de audienta intreaga zi, iar pentru asta va multumim.
Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a inregistrat intreaga zi o audienta medie de 7,4 puncte de rating si 24,2% cota de piata, o audienta aproape dubla fata de urmatoarea televiziune clasata.
Varful de audienta al zilei a fost atins de Stirile ProTV de la ora 19.00, cand aproape 3 milioane de romani erau cu ochii pe Andreea Esca si pe reportajele despre romani de succes, cu care ne putem mandri oriunde in lume.
Show ul "ProTV e al tau!" a reunit momente din cele mai spectaculoase programe ale postului: "Romanii au talent", "Vocea Romaniei", "Dansez pentru tine", "MasterChef", "Las Fierbinti", "Tanti Florica" si "Serviciul Roman de Comedie". Telespectatorii au savurat preparatele vedetelor ProTV, examinate de juratii de la Master Chef. "ProTV e al tau" a adunat in minutul de aur de la 17.19 aproape doua milioane de romani.
Audienta medie inregistrata de ProTV pe parcursul celor 4 ore de emisie a fost de 7,1 puncte de rating la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani si 25,1% cota de piata, in timp ce urmatorul post clasat inregistra doar 4 puncte de rating si 14,2% cota de piata.
Pe "Arca lui Maruta" s-au imbarcat romani celebri care au demonstrat ca ne putem trai visul cu bucurie si demnitate si la noi in tara. Aproape 3 milioane de romani au fost cu ochii pe "Happy Hour", in special in minutul de aur cind ProTV inregistra un varf de 15,2 puncte de rating si 29,4% cota de piata.
Emisiunea a avut o audienta medie de 10,5 puncte de rating la nivelul intregii Romanii si o cota de piata de 21,7%.
Si "Vocea Romaniei" a oferit o editie de colectie. Emisiunea a fost lider absolut de audienta, fiind urmarita de peste doua milioane si jumatate de romani in minutul de aur. De-a lungul celor 4 ore, cat a durat show-ul, ProTV a inregistrat o audienta medie de 11,1 puncte de rating si 25,8% cota de piata, aproape dublu fata de urmatorul post clasat.