(P) Rețete pe care le poți realiza cu ajutorul unui blender

Dată publicare: 16-03-2021 20:36
Dată actualizare: 16-03-2021 20:41


(P) Rețete pe care le poți realiza cu ajutorul unui blender

Una dintre cele mai simple metode de a slăbi este să îți prepari și gătești mâncarea acasă.

În propria ta bucătărie, poți controla numărul de calorii, poți alege cele mai sănătoase ingrediente, poți găti și poți condimenta mâncarea după bunul plac, dar poți să și o porționezi în așa fel încât să fie potrivită pentru tine. Câteodată nu avem neapărat timp pentru a pregăti un întreg fel de mâncare, iar o simplă rețetă făcută cu ajutorul unui blender poate fi suficient de hrănitoare pentru a înlocui o masă principală.

Poți utiliza un blender pentru a slăbi

 

Utilizarea unui blender pentru prepararea anumitor rețete salvează foarte mult timp. De la timpul redus pentru prepararea alimentelor și până la timpul redus petrecut pentru a face curat în urma preparării, utilizarea unui blender nu prezintă decât avantaje. Mai mult de-atât, un blender este gradat, deci vei știi exact ce cantitate consumi, dar și alimentele sunt mult mai sănătoase, nefiind alterate de procesul de coacere sau gătire.

Un blender este oricând gata de a fi utilizat, nu necesită încălzire și te poate ajuta atunci când ești în criză de timp, dar și atunci când ai poftă de ceva rapid și hrănitor. Te poate ajuta inclusiv în dieta ta, multe dintre acestea incluzând smoothie-uri.

Înainte de a cumpăra un blender sau a începe să îl folosești cu totul, trebuie să te gândești cum anume îl vei utiliza în dieta ta. Un blender nu trebuie utilizat doar pentru smoothie-uri, ci îți poate fi de ajutor și în prepararea supelor cu un număr de calorii scăzute, sosuri și chiar și înghețată. Este bine să consulți un nutriționist pentru a vedea ce tip de dietă este mai potrivită pentru corpul tău, poate chiar să faci niște analize pentru a vedea daca există anumite deficite și din ce alimente le poți extrage.

Smoothie-uri

 

Un smoothie echilibrat poate fi un adevărat catalizator pentru că este foarte sănătos, poate fi slab în numărul de calorii și îți poate înlocui cafeaua de dimineață pentru a îți oferi un adevărat boost de energie. Este important să urmărești anumite specificații pentru un smoothie care să fie hrănitor, dar nu foarte plin de zahar și calorii. Poți începe de la o rețetă de bază de smoothie verde ce va include: una sau două porții de fructe, o legumă verde, precum kale sau spanac, și apă sau o alternativă de lapte. Această combinație clasică este potrivită pentru oamenii ce își doresc să reducă caloriile și să își îmbunătățească nutriția. Pentru a face acest smoothie un înlocuitor pentru o masă principală, puteți să adăugați semințe sau o sursă de proteină.

Un exemplu bun de smoothie verde poate fi acesta:

- 2 cani de frunze kale
- jumătate de cană de ananas
- un sfert de cană de mentă
- jumătate de avocado ca sursă de proteină
- 1 cană de lapte de migdale sau soia

Opțional, puteți adăuga 1 linguriță de miere și 1 linguriță de matcha. Și fructele de pădure sunt o opțiune foarte bună pentru smoothie-uri. Sunt foarte bogate în polifenoli și au proprietăți neuro-protectoare.

Supe creme

 

Un blender te poate ajuta să faci supe creme cu calorii foarte puține. Majoritatea supelor creme de cumpărat sunt bogate în sare și au, de obicei, multe calorii. De aceea, prepararea lor în propria bucătărie poate fi un avantaj foarte mare, mai ales că poți utiliza același blender pe care îl utilizezi și pentru smoothie-uri.

Supa cremă este una dinte cel mai ușor de făcut rețete. Tot ce trebuie să faci este să fierbi sau să pui la steamer legumele preferate, iar ulterior să le pui în blender împreună cu o cantitate potrivită de stoc de pui sau legume. Este ideal dacă poți să îți pregătești stocul, pentru a îl face cu un conținut mic de sare. Poți chiar să utilizezi apa în care ai fiert legumele pentru a face supa cremă. Poți condimenta supa după gust, cu ierburi aromatice crude sau uscate, sare și piper. Poți face supe creme ce au la bază ciuperci, linte, roșii, dovleac, mazăre sau pâstârnac.

Creme tartinabile și sosuri

 

Alte rețete pe care le poți face utilizând un blender sunt cele de cremele tartinabile și diverse sosuri. Cremele tartinabile pot fi gustări foarte sănătoase și bune ce pot înlocui clasicele chipsuri. Pot fi servite alături de crudități inclusiv la petreceri. Poți prepara un hummus cu un conținut scăzut de grăsimi și calorii sau guacamole, dar și diverse sosuri pe care le poți mânca cu paste integrale sau paste din linte sau năut.

Înghețată și alte deserturi

 

Da, poți pregăti înghețată și deserturi sănătoase cu ajutorul unui blender, iar acestea pot avea foarte puține calorii. Tocmai faptul că le poți prepara tu, îți dă posibilitatea să controlezi ce alimente intră în compoziția acestora.

Una din cele mai bune rețete de desert pe care le poți face cu ajutorul unui blender este frozen yougurt sau iaurt înghețat. Ai nevoie de iaurt, suc de lămâie, nectar de agave, banană și 4 cuburi de gheață pe care le adaugi într-un blender, amesteci 15 secunde la viteză scăzută, air apoi 30 de secunde la viteză maximă.

Sursa: StirilePROTV

Tags: blender,


VIDEO PROTVPLUS.RO