(P) Ariel deschide conversația despre parentingul fără stereotipuri

p

În România, stereotipurile de gen sunt încă puternice; un studiu recent a arătat că 70% dintre noi considerăm că fetele trebuie să fie, înainte de toate, frumoase și docile.

86% dintre părinții care au copii de ambele sexe consideră că băieții nu trebuie să plângă. Ariel, brandul în care milioane de gospodării din întreaga lume au încredere pentru angajamentul său de neegalat față de curățenie și bunăstarea familiei, și-a propus să atragă atenția și să facă lumină asupra acestei discrepanțe, abordând sursa problemei - educația parentală prestabilită, condiționată de sexul copilului.

Ariel, marcă emblematică P&G, lansează o campanie centrată pe Egalitate și Incluziune, care promovează o mai mare acceptare socială prin eliminarea prejudecăților și evidențierea beneficiilor asociate cu diversitatea. Cele mai recente cercetări sociale pe eșantioane complexe ne arată că părinții din România își educă copiii în funcție de genul acestora. Mai mult, cei care sunt părinți și de băieți și de fete, îi vor expune pe aceștia la activități și experiențe diferite în care copiii sunt condiționați de gen - băieții nu au voie să plângă, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie să fie frumoase și docile, mai degrabă decât puternice și curajoase.

Ar putea părea neobișnuit ca Ariel, o marcă de detergenți, să propună o abordare de incluziune socială, dar noi considerăm că este oportună. Pentru că momentele banale din familie, cum ar fi discuțiile despre egalitatea în împărțirea treburilor casnice, sunt momentele care creează sau curăță pete invizibile în viitorul copiilor noștri. P&G și-a asumat o misiune globală de a fi o forță a schimbării, mărcile P&G fiind de încredere în milioane de case.

În 2023, campania de educație și incluziune socială lansată de brandul Ariel implică (1) studii, pentru a înțelege aspectele legate de stereotipurile de gen, (2) colaborarea cu experți care pot susține schimbări concrete în direcția unei mai mari egalități și incluziuni și (3) susținerea unor proiecte de conținut care să transmită importanța depășirii stereotipurilor de gen.

Citește și
p
(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice

Prin noua campanie Ariel, ne propunem să deschidem o conversație despre limitările impuse de normele convenționale, ajutând la construirea unui viitor în care toți indivizii au șanse și oportunități egale. Ne dorim o societate mai incluzivă și mai echitabilă prin promovarea unei educații bazate pe potențialul fiecărui copil, indiferent de gen”, a declarat Elia Cazan-Bulacu, Brand Director Southeast Europe Procter & Gamble.

Studiile arată că societățile care își doresc tineri mai sănătoși din punct de vedere fizic și mental trebuie să facă schimbări în abordarea stereotipurilor de gen” a completat  Mirona Păun - Psiholog clinician, Psihoterapeut, Fondator al Programului de Educație Emoțională Tzitzi-Poc și Partener al Ariel - P&G în această campanie.

Utilizarea publicității și a vocii media este una dintre zonele pe care P&G se concentrează pentru a promova E&I. Printre alte domenii se numără eliminarea barierelor din calea accesului fetelor la educație, oferirea de oportunități economice pentru femei prin programe corporative și de marcă și promovarea egalității de gen și intersectoriale la locurile de muncă din întreaga lume, astfel încât fiecare să poată contribui la potențialul maxim. În fiecare dintre aceste domenii, P&G colaborează cu organizații extrem de dedicate care ne împărtășesc angajamentul și alături de care contribuim cu resursele, talentele și abilitățile noastre pentru a avea un impact mai mare. Mai multe informații despre activitatea acestora pot fi găsite la https://ro.pg.com/egalitatea-de-gen/.

Despre Procter & Gamble                                                                                                                                                     

P&G servește consumatorii prin oferirea unuia dintre cele mai puternice portofolii, care include mărci de încredere, de calitate și premium, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G are operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru știri și informații suplimentare despre P&G și mărcile sale.

 

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice
(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice

Rapsodia Română nr. 1 de George Enescu a fost interpretată pe scena Teatrului La Fenice de Orchestra Operei Naționale București, într-un concert dedicat Zilei Naționale a României, acompaniat de vinurile Jidvei.

 

 

 

(P) Swiss Clinics, prima clinică estetică ce sprijină sectorul public prin inițiativa „Spitale Publice din Bani Privați”
(P) Swiss Clinics, prima clinică estetică ce sprijină sectorul public prin inițiativa „Spitale Publice din Bani Privați”

Swiss Clinics, cunoscută ca lider de piață în medicina estetică, a făcut un pas fără precedent în România pentru o clinică medicală privată prin investirea în dezvoltarea spitalelor publice.

 

(P) Restabilește-ți tinerețea feței prin Lifting Facial și Blefaroplastie la AMOO Klinik București!
(P) Restabilește-ți tinerețea feței prin Lifting Facial și Blefaroplastie la AMOO Klinik București!

De ce sezonul rece este cel mai bun pentru intervenții estetice, tratamente și operații faciale?

Recomandări
La 18 ani, doctorand la Cambridge și inventator al educației prin jocuri online. Povestea unui tânăr special din Baia Mare
La 18 ani, doctorand la Cambridge și inventator al educației prin jocuri online. Povestea unui tânăr special din Baia Mare

Baia Mare are un tânăr special, cu o minte sclipitoare. La 15 ani a promovat bacalaureatul la Cambridge, iar acum, la 18 ani, își pregătește doctoratul tot la Cambridge.

Eleonora Roșca s-a întors în România pentru a aduce vindecarea prin muzicoterapie. Cum a reușit
Eleonora Roșca s-a întors în România pentru a aduce vindecarea prin muzicoterapie. Cum a reușit

Eleonora Roșca s-a întors în România pentru a aduce vindecarea prin muzicoterapie. Cum a reușit să introducă această metodă inovatoare în comunitatea locală  

Klaus Iohannis, după consultările politice: ”Negocierile pentru găsirea unei ecuații guvernamentale solide, spre finalizare”
Klaus Iohannis, după consultările politice: ”Negocierile pentru găsirea unei ecuații guvernamentale solide, spre finalizare”

Preşedintele Klaus Iohannis a convocat, duminică, la Palatul Cotroceni, consultări cu partidele parlamentare, în vederea desemnării unui candidat pentru funcţia de prim-ministru.