(P) Ariel deschide conversația despre parentingul fără stereotipuri

p

În România, stereotipurile de gen sunt încă puternice; un studiu recent a arătat că 70% dintre noi considerăm că fetele trebuie să fie, înainte de toate, frumoase și docile.

86% dintre părinții care au copii de ambele sexe consideră că băieții nu trebuie să plângă. Ariel, brandul în care milioane de gospodării din întreaga lume au încredere pentru angajamentul său de neegalat față de curățenie și bunăstarea familiei, și-a propus să atragă atenția și să facă lumină asupra acestei discrepanțe, abordând sursa problemei - educația parentală prestabilită, condiționată de sexul copilului.

Ariel, marcă emblematică P&G, lansează o campanie centrată pe Egalitate și Incluziune, care promovează o mai mare acceptare socială prin eliminarea prejudecăților și evidențierea beneficiilor asociate cu diversitatea. Cele mai recente cercetări sociale pe eșantioane complexe ne arată că părinții din România își educă copiii în funcție de genul acestora. Mai mult, cei care sunt părinți și de băieți și de fete, îi vor expune pe aceștia la activități și experiențe diferite în care copiii sunt condiționați de gen - băieții nu au voie să plângă, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie să fie frumoase și docile, mai degrabă decât puternice și curajoase.

Ar putea părea neobișnuit ca Ariel, o marcă de detergenți, să propună o abordare de incluziune socială, dar noi considerăm că este oportună. Pentru că momentele banale din familie, cum ar fi discuțiile despre egalitatea în împărțirea treburilor casnice, sunt momentele care creează sau curăță pete invizibile în viitorul copiilor noștri. P&G și-a asumat o misiune globală de a fi o forță a schimbării, mărcile P&G fiind de încredere în milioane de case.

În 2023, campania de educație și incluziune socială lansată de brandul Ariel implică (1) studii, pentru a înțelege aspectele legate de stereotipurile de gen, (2) colaborarea cu experți care pot susține schimbări concrete în direcția unei mai mari egalități și incluziuni și (3) susținerea unor proiecte de conținut care să transmită importanța depășirii stereotipurilor de gen.

Citește și
Putin are un plan de împărțire a Ucrainei care implică și România și i-l va propune lui Trump

Prin noua campanie Ariel, ne propunem să deschidem o conversație despre limitările impuse de normele convenționale, ajutând la construirea unui viitor în care toți indivizii au șanse și oportunități egale. Ne dorim o societate mai incluzivă și mai echitabilă prin promovarea unei educații bazate pe potențialul fiecărui copil, indiferent de gen”, a declarat Elia Cazan-Bulacu, Brand Director Southeast Europe Procter & Gamble.

Studiile arată că societățile care își doresc tineri mai sănătoși din punct de vedere fizic și mental trebuie să facă schimbări în abordarea stereotipurilor de gen” a completat  Mirona Păun - Psiholog clinician, Psihoterapeut, Fondator al Programului de Educație Emoțională Tzitzi-Poc și Partener al Ariel - P&G în această campanie.

Utilizarea publicității și a vocii media este una dintre zonele pe care P&G se concentrează pentru a promova E&I. Printre alte domenii se numără eliminarea barierelor din calea accesului fetelor la educație, oferirea de oportunități economice pentru femei prin programe corporative și de marcă și promovarea egalității de gen și intersectoriale la locurile de muncă din întreaga lume, astfel încât fiecare să poată contribui la potențialul maxim. În fiecare dintre aceste domenii, P&G colaborează cu organizații extrem de dedicate care ne împărtășesc angajamentul și alături de care contribuim cu resursele, talentele și abilitățile noastre pentru a avea un impact mai mare. Mai multe informații despre activitatea acestora pot fi găsite la https://ro.pg.com/egalitatea-de-gen/.

Despre Procter & Gamble                                                                                                                                                     

P&G servește consumatorii prin oferirea unuia dintre cele mai puternice portofolii, care include mărci de încredere, de calitate și premium, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G are operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru știri și informații suplimentare despre P&G și mărcile sale.

 

Articol recomandat de sport.ro
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"
După Kosovo, încă o națională contestă victoria la masa verde a României: "A făcut apel și rămâne fermă"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să îți protejezi sănătatea ficatului și să reduci simptomele de mahmureală cu soluții naturale
(P) Cum să îți protejezi sănătatea ficatului și să reduci simptomele de mahmureală cu soluții naturale

Consumul moderat de alcool face parte din viața socială a multor persoane, fie că vorbim despre o petrecere cu prietenii, o cină festivă sau o întâlnire de afaceri.

(P) Performanță la superlativ în bucătărie: soluții pentru afaceri cu volum ridicat
(P) Performanță la superlativ în bucătărie: soluții pentru afaceri cu volum ridicat

Dacă administrezi o afacere HoReCa cu un flux mare de comenzi, știi cât de important este să ai echipamente care să țină pasul.

(P) Top 5 sfaturi pentru utilizatorii de drujbă: de la pornire rapidă la întreținere eficientă
(P) Top 5 sfaturi pentru utilizatorii de drujbă: de la pornire rapidă la întreținere eficientă

Pornirea drujbei poate fi una dintre cele mai provocatoare etape, mai ales dacă nu folosiți demarorul potrivit.  

Recomandări
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta

Prima ninsoare serioasă din acest sezon a provocat haos pe drumurile din țară și pe calea ferată. Cele mai mari probleme au fost pe Drumul Național 1, unde, joi înainte de răsărit, un TIR a intrat într-un parapet la Bușteni, blocând complet circulația.

BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui

BEC pentru alegerea preşedintelui României a decis înlăturarea materialelor de propagandă electorală din mediul online care îl ilustrează pe candidatul independent Călin Georgescu şi nu conţin codul de identificare al mandatarului financiar.

Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”
Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”

Ministrul Digitalizării, Bogdan Ivan, a afirmat că nu se pune problema desfiinţării unor oficii poştale, aşa cum anunţase directorul Poştei Române.