(P) Ariel deschide conversația despre parentingul fără stereotipuri

p

În România, stereotipurile de gen sunt încă puternice; un studiu recent a arătat că 70% dintre noi considerăm că fetele trebuie să fie, înainte de toate, frumoase și docile.

86% dintre părinții care au copii de ambele sexe consideră că băieții nu trebuie să plângă. Ariel, brandul în care milioane de gospodării din întreaga lume au încredere pentru angajamentul său de neegalat față de curățenie și bunăstarea familiei, și-a propus să atragă atenția și să facă lumină asupra acestei discrepanțe, abordând sursa problemei - educația parentală prestabilită, condiționată de sexul copilului.

Ariel, marcă emblematică P&G, lansează o campanie centrată pe Egalitate și Incluziune, care promovează o mai mare acceptare socială prin eliminarea prejudecăților și evidențierea beneficiilor asociate cu diversitatea. Cele mai recente cercetări sociale pe eșantioane complexe ne arată că părinții din România își educă copiii în funcție de genul acestora. Mai mult, cei care sunt părinți și de băieți și de fete, îi vor expune pe aceștia la activități și experiențe diferite în care copiii sunt condiționați de gen - băieții nu au voie să plângă, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie să fie frumoase și docile, mai degrabă decât puternice și curajoase.

Ar putea părea neobișnuit ca Ariel, o marcă de detergenți, să propună o abordare de incluziune socială, dar noi considerăm că este oportună. Pentru că momentele banale din familie, cum ar fi discuțiile despre egalitatea în împărțirea treburilor casnice, sunt momentele care creează sau curăță pete invizibile în viitorul copiilor noștri. P&G și-a asumat o misiune globală de a fi o forță a schimbării, mărcile P&G fiind de încredere în milioane de case.

În 2023, campania de educație și incluziune socială lansată de brandul Ariel implică (1) studii, pentru a înțelege aspectele legate de stereotipurile de gen, (2) colaborarea cu experți care pot susține schimbări concrete în direcția unei mai mari egalități și incluziuni și (3) susținerea unor proiecte de conținut care să transmită importanța depășirii stereotipurilor de gen.

Citește și
Avertismentul lui Warren Buffett cu privire la inteligența artificială. Ce a prezis mogulul investițiilor

Prin noua campanie Ariel, ne propunem să deschidem o conversație despre limitările impuse de normele convenționale, ajutând la construirea unui viitor în care toți indivizii au șanse și oportunități egale. Ne dorim o societate mai incluzivă și mai echitabilă prin promovarea unei educații bazate pe potențialul fiecărui copil, indiferent de gen”, a declarat Elia Cazan-Bulacu, Brand Director Southeast Europe Procter & Gamble.

Studiile arată că societățile care își doresc tineri mai sănătoși din punct de vedere fizic și mental trebuie să facă schimbări în abordarea stereotipurilor de gen” a completat  Mirona Păun - Psiholog clinician, Psihoterapeut, Fondator al Programului de Educație Emoțională Tzitzi-Poc și Partener al Ariel - P&G în această campanie.

Utilizarea publicității și a vocii media este una dintre zonele pe care P&G se concentrează pentru a promova E&I. Printre alte domenii se numără eliminarea barierelor din calea accesului fetelor la educație, oferirea de oportunități economice pentru femei prin programe corporative și de marcă și promovarea egalității de gen și intersectoriale la locurile de muncă din întreaga lume, astfel încât fiecare să poată contribui la potențialul maxim. În fiecare dintre aceste domenii, P&G colaborează cu organizații extrem de dedicate care ne împărtășesc angajamentul și alături de care contribuim cu resursele, talentele și abilitățile noastre pentru a avea un impact mai mare. Mai multe informații despre activitatea acestora pot fi găsite la https://ro.pg.com/egalitatea-de-gen/.

Despre Procter & Gamble                                                                                                                                                     

P&G servește consumatorii prin oferirea unuia dintre cele mai puternice portofolii, care include mărci de încredere, de calitate și premium, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G are operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru știri și informații suplimentare despre P&G și mărcile sale.

 

Articol recomandat de sport.ro
Lovitură de teatru: Dan Șucu, contract pe 5 ani pentru Mircea Lucescu la Rapid: "Avem garanția că plecăm pe un drum bun"
Lovitură de teatru: Dan Șucu, contract pe 5 ani pentru Mircea Lucescu la Rapid: "Avem garanția că plecăm pe un drum bun"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Revoluționează Eficiența Energetică cu Sisteme Montaj Panouri Fotovoltaice de la Rufy Roof Engineering
(P) Revoluționează Eficiența Energetică cu Sisteme Montaj Panouri Fotovoltaice de la Rufy Roof Engineering

Într-o lume care caută soluții durabile pentru provocările energetice, Rufy Roof Engineering se distinge prin oferirea unor sisteme inovatoare de montaj pentru panourile fotovoltaice.

(P) Cum să simplifici garderoba copilului ca să devină mai autonom
(P) Cum să simplifici garderoba copilului ca să devină mai autonom

Copiii își doresc haine în care să se simtă confortabil și să se poată mișca liber, în timp ce părinții își doresc pentru cei mici îmbrăcăminte de calitate și versatilă, pentru ținute rapide și lejere în fiecare zi.

(P) Fațete vs coroane dentare: În ce situații sunt recomandate?
(P) Fațete vs coroane dentare: În ce situații sunt recomandate?

Cel mai mare avantaj pe care lumea modernă ni-l oferă este acela că avem posibilitatea de a găsi soluții pentru aproape orice problemă, mai ales atunci când vine vorba de aspectul estetic.

Recomandări
Grindina face ravagii în mai multe zone din ţară. Oamenii se plâng că gradinile şi livezile au fost afectate. FOTO&VIDEO
Grindina face ravagii în mai multe zone din ţară. Oamenii se plâng că gradinile şi livezile au fost afectate. FOTO&VIDEO

Ploi torenţiale cu căderi de grindină s-au înregistrat, duminică, în mai multe zone din ţată, imagini cu furia naturii fiind distribuite pe reţelele ded socializare. Oamenii se plâng că gradinile şi livezile au fost afectate.

Medici, ingineri și arhitecţi şi-au găsit rostul şi liniştea în corul Anastasios, la Mănăstirea Mihai Vodă
Medici, ingineri și arhitecţi şi-au găsit rostul şi liniştea în corul Anastasios, la Mănăstirea Mihai Vodă

„Oamenii sunt lumină”, partea I. Ne bucurăm atunci când descoperim semeni care dau de la ei, dăruiesc din timpul lor şi îi ajută pe alţii, înţeleg sensul cuvintelor empatie şi împreună.

Românii plecați în Grecia de Paște au trăit cu emoție noaptea Învierii. După slujbă, au dus Lumina Sfântă... la restaurant
Românii plecați în Grecia de Paște au trăit cu emoție noaptea Învierii. După slujbă, au dus Lumina Sfântă... la restaurant

Noaptea Învierii a fost trăită cu emoție și de românii plecați în Grecia de Paște. Doar în Thassos, sunt peste 10.000. Lumina Sfântă a ajuns și acolo, dar cu întârziere.