Ia romaneasca la New York, Milano si Paris. Cum a reusit o romanca sa-si croiasca drumul spre succes
Romanii redescopera povestile care ii fac originali in lume. Ia este noul ambassador al Bucurestiului in toate capitalele modei. Numeroase evenimente si publicatii au consemnat noul succes de piata: romanii iubesc simbolul national si se mandresc cu el.
Pe Facebook apar fotografii din toata lumea cu romani imbracati in haina lor nationala. Fenomenul nu s-a nascut insa atat de usor, dar tehnologia a ajutat la popularizarea acestuia.
„Am observant ca pe piata lipseste un magazine online, bine organizat cu astfel de produse”, explica Alina Gavriloiu, manager al start-up-ului Iiana.ro.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Cum s-a transformat un obiect de artizanat intr-o piesa a secolului XXI
De altefl, Iiana.ro a reusit sa transforme ia romaneasca dintr-un obiect de artizanat intr-o piese vestimentara moderna. In doar cateva luni de la lansarea magazinului online, Iiana.ro a vindut mii de ii, din care peste 50 % in afara Romaniei, intr-o explozie greu de imaginat.
Fara increderea in comertul pe internet, o intreaga comunitate de iubitori ai portului popular romanesc ar fi avut mai putine de vorbit si de aratat. Transformarea iei intr-un instrument de fashion in orase ca Los Angeles, Milano, Paris sau Londra, este un success al romanilor si al tehnlogiei.
Manager Iiana.ro: “Cele mai multe cereri le primim de la romanii din State”
„Cele mai multe cereri le primim de la romanii stabiliti in Statele Unite, care sunt melancolici dupa portul traditional romanesc si si-au imbracat inclusive cologii in ia traditionala romaneasca”, povesteste Alina Gavriloiu.
Vanzarile de ii sunt pe val, planurile sunt mari, iar romanii redescopera povestea lor. Solutiile de tehnologie moderna reprezinta insa cheia succesului. Fara acestea, in prezent nu ar exista ii romanesti vandute pe internet in intreaga lume.
„Am luat de la Vodafone o solutie completa de comunicare cu internet fix nelimitat si telefonie fixa, care m-a ajutat sa dezvolt afacerea pe plan local, dar mai ales international. Prin internet am cunoscut comunitatile online dedicate iei la La Blouse Roumaine si Semne Cusute. Tot prin internet am reusit sa duc ia romaneasca in cele mai indepartate colturi ale lumii”, explica tanara modul prin care a reusit sa-si promoveze afacerea pe plan extern.
Povestile de succes ale romanilor sunt pe www.romaniiauinitiativa.ro. Vodafone este mandru ca le sustine si le face cunoscute. Scrie si tu povestea ta pe romaniiauinitiativa.ro.