Cum poți câștiga peste 4.000 de lei pe lună lucrând în call center. Detaliul care face diferența
Joburile în call-center sunt tot mai multe pe site-uile de recrutare și s-au divestificat semnificativ în ultimii ani.
Odată cu intrarea pe piața din România a tot mai multor companii care oferă servicii, a apărut și nevoia din ce în ce mai mare pentru personal pentru call center și servicii de suport pentru clienți.
Pe de o parte, sunt despre companiile care activează pe piața locală și care au nevoie de oameni care să fie angajați pentru a genstiona relațiile cu clienții. Pe de de altă parte, este vorba și de companiile multinaționale care și-au externalizat serviciile către firme de outsourcing din România.
Alegeri 2024
22:26
Ilie Bolojan admite că a discutat cu Elena Lasconi şi cu Mircea Geoană, dar spune că nu le-a cerut celor doi să se retragă
19:17
Ce se întâmplă dacă o persoană încearcă să voteze de două ori și este identificată de sistemul de alertă
19:09
Negocieri între partidele „de dreapta”. Surse: PNL ar încerca să-l convingă pe Mircea Geoană să se retragă din cursă
15:52
AEP anunță că, în premieră, vom avea posibilitatea să vedem rezultatul alegerilor „în timp real”
În acest context, vorbim despre o varietate a domeniilor de activitate în care poate lucra personalul din call center, precum și o plajă variată de salarii. Totodată, cunoașterea de limbi străine, în special limbi rare, poate face diferența atunci când vorbim de nivelul salarizării.
Deși este percepută ca o slujbă pentru studenți sau pentru cei care vor să lucreze part-time, un job într-un call center poate fi extrem de util pentru dezvoltarea competențelor de comunicare și pentru integrarea într-o echipă mare.
Pe lângă faptul că dintr-o astfel de poziție poți învăța o multitudine de lucruri noi din diferite domenii de activitate, te vei confrunta și cu evenimente care necesită fine abilități de comunicare și de gestionare a situațiilor de criză. Iar acestea sunt cunoștințe de care vei avea nevoie pe tot parcursul vieții profesionale ulterioare.
Ce salarii se câștigă în call center
Potrivit anunțurilor de recrutare, salariile în call center pleacă de la 2.000-2.400 de lei (adică în jur de 500 de euro), dar pot ajunge la valori de câteva ori mai mari, în funcție de particularitățile fiecarui job.
De exemplu, cei mai căutați angajați pentru call center și servicii de support sunt cei care stiu limbi străine. Fiind vorba de multe ori de servicii pentru companii din diferite colțuri ale lumii, angajații care știu cât mai multe limbi străine sunt la mare căutare.
Potrivit site-urilor de anunțuri de angajare, germana și franceza sunt două limbi pe care agajatorii le caută și de care românii nu sunt străini, având în vedere că se studiază la școală. Astfel, joburile pentru servicii de support în cele două limbi străine sunt foarte frecvente pe site-urile de recrutare, iar salariile pot ajunge sau depăși 3.500 de lei.
Apoi, cu cât limba străină căutată este mai rară în România, cu atât salariile cresc. De exemplu, cei care cunosc limbi nordice (olandeză, suedeză, daneză), poloneză, cehă, dar și limbi mai exotice precum chineză, japoneză sau arabă, pot ajunge și la salarii de 4.000 de lei și peste.
De asemenea, de salarii de peste 3.000 de lei se bucură și cei care oferă servicii de support în domeniul telecom sau IT, astfel cunoștințele de tehnologie sau de lucru pe calculator pot fi utile pentru un astfel de job. Iar dacă la acestea se adaugă și cunoașterea limbilor spaniolă, italiană sau germană, salariul poate depăși 4.000 de lei.
În consecință, joburile în call center sau servicii de support sunt variate, pot fi o sursă substanțială de bani și pot reprezenta punctul de start al carierei pentru orice tânăr aflat la început de drum.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.