Noul design pentru Facebook Newsfeed. Utilizatorii isi vor putea redesena singuri pagina
Facebook trece printr-o noua serie de schimbari in aceasta vara. Cativa utilizatori poate le-au sesizat deja, altii probabil vor urma sa le vada. Noi trecem peste ele ca sa stiti la ce sa va asteptati.
Facebook a anuntat inca din primavara acestui an ca pregateste un nou NewsFeed, mai placut, usor de customizat pentru orice utilizator, mai atractiv si mai aproape de platforma mobila a Facebook, pe care o intalniti astazi pe smartphone-uri si tablete.
"Totul a fost redesenat", explica expertii de la Facebook. In noul NewsFeed se pune accent pe interactiunea dintre utilizatori, fotografii mai mari, posturi mai vizibile si mai curate, dar si videoclipuri la o rezolutie mai buna.
In primul rand, Facebook aduce in fata odata cu acest nou NewsFeed notiunea de "Photostory", adica fotografii grupate intr-un mozaic superb care vor fi vizibile de pe pagina principala.
Pentru cei care iubesc sa admire peisajele si imaginile de vacanta ale celor mai apropiati prieteni, vor putea accesa Photofeed, care se va regasi in coltul din dreapta sus al ecranului. Tot acolo vor avea si "Friends Feed", dar si "Following Feed", unde isi vor putea grupa informatiile in zone separate, pentru o prima pagina mai aerisita si pe placul fiecaruia.
Una dintre schimbarile majore pentru Facebook va fi si integrarea meniului intr-o coloana inchisa la culoare, asezata in stanga ecranului, exact cum aveti si pe dispozitivele mobile.
Mai multe informatii despre noul newsfeed puteti vedea in clipul de mai jos. Cei care vor deja sa se inscrie pe lista de accesare pentru a-si schimba designul paginii de Facebook pot accesa acest link.