Locul din Romania unde se vor intalni rivalii cu sute de milioane de cititori. Ce trebuie sa stii despre ICEEfest 2015
Batalia pentru continutul de calitate in era internetului e una cu multiple interpretari. Publicatiile clasice precum NY Times se lupta cu micii giganti ai online-ului Vice si Huffington Post. La final, e selectie naturala: castiga cine se adapteaza.
New York Times are un tiraj zilnic de 1,38 milioane de exemplare, potrivit datelor din luna septembrie 2014. O luna mai tarziu, datele de trafic aratau ca pe varianta online a publicatiei au intrat 64 de milioane de utilizatori unici. E doar o mica parte a motivatiei din spatele celebrului raport intern care vorbea despre marea schimbare catre online prin care trebuie sa treaca publicatia.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Huffington Post si VICE sunt doua din site-urile care au schimbat modul in care jurnalismul e prezent in online si au fortat chiar si publicatiile precum NY Times sa faca schimbarea. Reprezentantii acestor 3 giganti vor fi prezenti in luna iunie in Romania, la ICEEfest.
Pe 11 iunie, in prima zi a ICEEfest, Koda Wang, COO al The Huffington Post, si Jean-Christophe Demarta, vice-president - Global Advertising al The New York Times vor vorbi despre ce inseamna continutul de calitate in era digitala.
O zi mai tarziu, directorul comercial al VICE va dezbate alaturi de reprezentantii El Pais si Le Figaro viitorul publicatiilor premium.
La ICEEfest poti ajunge gratis cu UBER
UBER si organizatorii ICEEfest au incheiat un parteneriat prin care participantii la festival beneficiaza de reduceri si promotii in cele doua zile de evenimente, 11 si 12 iunie.
Primul beneficiu, presupune ca toti participantii care nu au inca un cont UBER beneficiaza de doua drumuri gratuite spre evenimentele din festival, daca valoarea acestora este de maximum 25 de lei si daca unul dintre punctele de plecare sau sosire este ICEEfest.
Practic, codul pentru cursele gratuite va putea fi folosit numai pentru a ajunge sau a pleca de la ICEEfest 2015, in 11 si 12 iunie.
Al doilea beneficiu se adreseaza tuturor participantilor la festival, adica si celor care folosesc deja UBER, si care vor avea 15% reducere la orice drum catre sau de la UBER Station (care va fi amplasata in fata unei intrari speciale). In plus, participantii care fac dovada ca au venit cu UBER la ICEEfest 2015 sunt asteptati de o echipa care le va facilita intrarea rapida in salile unde se desfasoara evenimentele, evitand astfel cozile de la inregistrare.
Acest tip de parteneriat este incheiat in premiera de UBER cu un eveniment din Romania. La evenimentele din cadrul festivalului sunt asteptati peste 2.500 de participanti din 10 tari din Europa Centrala si de Est.
Printre cei peste 50 de speakeri internationali se afla si reprezentantul UBER in regiune, Rob Khazzam.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficial a festivalului este Toyota Hybrid. Transportator oficial, UBER. Bilete se gasesc pe site-ul oficial, www.iceefest.com. Acolo gasiti si agenda evenimentelor din cadrul festivalului: http://www.iceefest.com/agenda. Doar pana vineri, 15 mai, se mai pot cumpara bilete cu pret redus cu 25%.