Huawei a depășit Apple şi a ajuns al doilea producător de smartphone-uri din lume
Perioada iunie - iulie a adus cifre suficient de bune pentru cei de la Huawei, care au vândut mai mult decât Apple şi au trecut pe locul al doilea în clasamentul producătorilor de smartphone-uri.
Firma de consultanţă şi analiză Counterpoint susţine că în lunile iunie şi iulie ale acestui an producătorul chinez Huawei a vândut mai multe smartphone-uri decât Apple şi că acum acesta este pe locul doi, după Samsung, relatează news.ro.
Dacă datele celor de la Counterpoint vor fi confirmate şi de rezultatele financiare trimestriale ale celor două companii, este o performanţă deosebită pentru cel mai important producător chinez de smartphone-uri.
Alegeri 2024
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
12:53
Candidații la alegerile prezidențiale 2024. În ce ordine apar pe buletinele de vot de duminică, 24 noiembrie
Meritul acestei performanţe ar fi datorat investiţiilor făcute de Huawei în cercetare, dezvoltare şi producţie, dar şi marketing-ului creativ şi din ce în ce mai agresiv.
Pentru Apple, însă, este doar o pierdere temporară, existând toate şansele ca din toamnă, după lansarea noilor iPhone-uri, compania americană să-şi recapete poziţia. Chiar şi aşa, individual, iPhone 7 şi iPhone 7 Plus rămân cele mai vândute smartphone-uri.
Pentru Huawei, conform Counterpoint, perspectivele de creştere pe termen scurt şi mediu nu sunt încurajatoare. În afară de China, smartphone-urile Huawei mai sunt populare în Europa, Estul Mijlociu şi America Latină. Pe de altă parte, prezenţa companiei este slabă în Statele Unite, Asia de Sud şi India.
De altfel, Huawei nu are niciun telefon în top 10 smartphone-uri vândute în luna iulie, portofoliul său fiind ca o echipă muncitoare dar lipsită de vedete. Huawei ar putea investi şi mai mult în marketing pentru ca flagship-urile sale se devină mai cunoscute şi să tragă după ele brandul companiei.