Functia pe care toti utilizatorii o asteptau. Ce vor putea face de acum inainte pe Facebook
Reteaua Facebook testeaza posibilitatea ca utilizatorii sa poata selecta blocarea acelor reclame care-i deranjeaza, scrie portalul digitaltrends.com.
Pentru moment, functia este testata in privinta reclamelor de pe Facebook la marcile de bauturi spirtoase sau asupra comerciantilor acestei nise, precum si in cazul cresterii si educarii copiilor, conform portalului Ad Age.
Aceasta masura ar urma sa fie prima dintr-o serie prin care platforma de socializare va permite utilizatorilor sai blocarea selectiva a anumitor reclame. Cei de la Facebook sustin ca vor lua in considerare adaugarea si altor optiuni pentru aceasta functie in urma opiniilor exprimate de utilizatori.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Acestea sunt doua dintre cele mai des intalnite chestiuni, a spus Mark Rabkin, vicepresedinte pentru reclame in cadrul Facebook, conform Ad Age. Pentru familiile care se confrunta cu decesul unui copil, sa vada in continuare reclame pe Facebook despre cresterea copiilor sau lucruri noi pentru bebelusi, acest lucru poate fi cu adevarat deranjant, conform lui Mark Rabkin.
In general, utilizatorii de Facebook pot selecta preferintele lor in materie de reclame in functie de interesele lor mai largi pe reteaua de socializare. Concomitent cu experimentul blocarii de catre utilizatori a reclamelor, Facebook va actualiza modul de afisare al selectorului de preferinte al reclamelor pentru a face mai usoara navigarea in cadrul acestuia. Fiind deocamdata doar un experiment in faza de testare, functia va fi disponibila initial unui numar limitat de utilizatori, urmand ca dupa imbunatatirea sa sa fie disponibila tuturor celor care folosesc reteaua de socializare, conform digitaltrends.com.