Facebook va lansa in curand reclame ce vor porni automat pe News Feed. Cat costa un spot "premium"
Facebook Inc., care a inceput in decembrie testele pentru introducerea spoturilor publicitare similare celor difuzate de televiziuni, difuzate pe conturile utilizatorilor sai, a anuntat joi ca va introduce si reclame video "premium", informeaza AFP.
Facebook a anuntat joi, pe blogul oficial al companiei, ca va lansa spoturi publicitare "premium", pe care utilizatorii retelei de socializare vor incepe sa le vada "in urmatoarele luni". Noul serviciu va fi initial disponibil unui numar mic de advertiseri.
Facebook, care trebuie sa fie atent sa nu isi piarda utilizatorii ca urmare a acestei noi forme de publicitate mai invaziva decat actualele reclame publicate pe reteaua de socializare, a afirmat ca tranzitia catre noul serviciu se va face "lin". De asemenea, va fi analizat modul in care utilizatorii Facebook interactioneaza cu aceste noi spoturi publicitare.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Principiul dupa care vor fi difuzate aceste spoturi pe Facebook este acelasi cu cel prezentat de reteaua de socializare in decembrie, cand au fost introduse spoturile publicitare video.
Noile spoturi video vor fi similare celor difuzate de televiziuni, vor avea o durata de 15 secunde si vor porni automat pe "News Feed" (unde sunt prezentate noutatile postate de utilizatori), insa sunetul va putea fi auzit doar daca utilizatorii il vor porni.
Prin intermediul noilor spoturi este vizata atingerea unui "public specific intr-o perioada scurta". Preturile acestor reclame va fi stabilit in functie de targetul pe care il urmaresc, care va fi evaluat de o societate specializata, Nielsen Online Campaign Rating.
Reteaua de socializare nu a precizat tarifele pe care le va percepe in cazul acestor spoturi, insa, potrivit site-ului specializat news.cnet.com, advertiserii vor trebui sa plateasca pentru aceasta noua forma de publicitate pe Facebook intre 1 milion de dolari si 2,5 milioane de dolari pe zi, pentru a ajunge la un numar mare de utilizatori, la anumite intervale orare specifice.