Nici moartea nu te mai scapa de Facebook. Reteaua de socializare pregateste un "cimitir" virtual cu filmulete "lookback"
Reteaua de socializare isi schimba politica in ceea ce priveste profilurile userilor care nu mai sunt in viata si ofera varianta clipurilor “look back” si pentru utilizatorii trecuti in nefiinta.
“Memorialized profiles” este ideea mai veche a celor de la Facebook si reprezinta locul virtual unde oamenii pot salva sau impartasi amintiri despre persoanele dragi din viata lor, care au murit.
Ce se intampla cand un profil este catalogat ca “memorialized”? Contul devine vizibil doar celor care au acea persoana in lista de prieteni, iar informatiile de contact si alte date care s-ar fi dovedit sensibile pentru cel decedat, sunt sterse. De asemenea, nimeni nu se mai poate loga de pe acel profil, in numele respectivului, scrie Mashable.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cel putin, acestea erau regulile pana saptamana aceasta. Vineri, Facebook a inceput sa modifice regulile de la “privacy settings”, asa ca, de exemplu, daca pana acum profilul persoanei era public, acesta urmeaza sa ramana la fel si dupa moartea persoanei. Prin asta, cei de la Facebook sustin ca vor sa respecte alegerile pe care acel individ le-a facut cat inca era in viata.
Dar cea mai interesanta schimbare a politicii retelei de socializare e legata de filmuletele de tip “look back”, lansate cu ocazia aniversarii de 10 ani a Facebook. Userii pot cere acum un astfel de clip retrospectiv si pentru cei care au murit. Potrivit Facebook, modificarea a venit chiar la cererea utilizatorilor.
Filmuletele “look back” s-au bucurat de un real succes de la lansare, cand aproape o suta de milioane de oameni si-au impartasit retrospectiva personalizata cu prietenii de pe Facebook.