Yahoo va fi cumparat de gigantul telecom Verizon Communications. Cate miliarde costa compania creata intr-o rulota
Verizon Communications a convenit cumpararea diviziei de internet a Yahoo pentru 4,83 de miliarde de dolari in numerar, punand capat unui proces indelungat de vanzare a acesteia, transmite Reuters.
Tranzactia va avea loc cel mai probabil la inceputul anului 2017. Preluarea activelor Yahoo va extinde operatiunile diviziei de Internet AOL a grupului Verizon, cumparata anul trecut pentru 4,4 miliarde de dolari, prin accesul la instrumentele Yahoo in domeniul publicitatii, precum si la serviciile de cautare, mail si mesagerie, relateaza news.ro.
In urma vanzarii, actionarii Yahoo vor ramane cu o participatie de 15% la compania chineza de comert electronic Alibaba Group Holding si cu detinerea de 35,5% la Yahoo Japan.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Vanzarea diviziei operationale, care separa efectiv participatiile din Asia, este un pas important in planul nostru de a debloca valoare pentru actionarii Yahoo", afirma directorul general al companiei Yahoo, Marissa Mayer, intr-un comunicat.
Acordul nu include numerarul Yahoo, actiunile la Alibaba si la Yahoo Japan, obligatiunile convertibile ale companiei, unele investitii minoritare si brevetele din afara operatiunilor de baza.
Investitiile la Alibaba si Yahoo Japan valoreaza circa 40 de miliarde de dolari, in timp ce capitalizarea de piata a Yahoo aera, la inchiderea tranzactiilor de vineri, de aproximativ 37,4 miliarde de dolari.
Yahoo a fost infiintata in 1994, intr-o rulota, de doi absolventi de la Stanford si alaturi de AOL a fost unul dintre pionierii internetului. Cu timpul insa, compania a pierdut batalia cu Google la capitolul motoare de cautare, iar apoi Facebook i-a luat fata in revolutia retelelor sociale si a dispozitivelor mobile.