Internetics si-a desemnat castigatorii!

×
Codul embed a fost copiat

Joi seara, toata floarea cea vestita a Internetului romanesc si-a pus hainele de fite pentru a se rupe in figuri la Gala Internetics 2008. Cei mai eficienti, s-au ales si cu premii.

Pe langa categoriile deja consacrate, s-au mai oferit doua premii, unul pentru inovatie, adjudecat de „ZeList”, altul pentru user experience, castigat de „Hippos”.

Titlul de Webvertiser-ul Anului a fost impartit frateste intre Coca Cola Romania si L’Oreal Romania.

La sectiunea stiri, castigatori au fost Mediafax Mass-Media News website, pentru www.news.mediafax.biz, realizat de MediaPro Interactiv.

Lista premiantilor:

Artă şi cultură

Bookblog.ro

Citește și
Socializarea online bate la fund pornografia
Socializarea online bate la fund pornografia
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

www.bookblog.ro

Client: bookblog.ro

Autor: Andrei Roşca


Divertisment şi timp liber 

CinemaRx.ro

www.cinemarx.ro

Client si autor: Publimedia

Lifestyle

Gustos.ro

www.gustos.ro

Client şi autor: TreeWorks

Sport

Gsp.ro

www.gsp.ro

Client şi autor: Gazeta Online

E-commerce cadouri şi flori

FunGift.ro

www.fungift.ro

Client: FunGift

Autor: Creative-Design.ro

Servicii financiare

FinZoom

www.finzoom.ro

Client şi autor:  FinZoom Financial Services

Servicii altele

ZeList

ZeList

ZeList

ZeList

ZeList

ZeList

ZeList

ZeList

www.zelist.ro

Client şi autor: TreeWorks

Premiu pentru originalitate

eOk

www.eok.ro

Client: eOk Media

Autor: Brainient

Site-uri de Promovare FMCG - food

Cokesounds

www.webstyler.ro/internetics2008/cokesounds

Client: Coca-Cola România

Autor: Webstyler

Site-uri de Promovare FMCG - non food

AXE - Dark Temptation

www.efectulaxe.ro

Client: Unilever România

Autor: Ogilvy

Site-uri de Promovare non FMCG - produse

Câştigător

Website promovare Microsoft Office Acasă si Pentru Scoala

www.schimbafontul.ro

Client: Microsoft România

Autor: MRM Partners

Site-uri de Promovare non FMCG - servicii

Land Rover Academy

www.landroveracademy.ro

Client: Premium Auto

Autor: Webstyler

Campanii de bannere 

Coca Cola răcoreşte România

www.webstyler.ro/internetics2008/banners/cokerefreshment

Client: Coca-Cola România

Autor: Webstyler

E-mail marketing

Fotopedia Newsletter

Client: Fotopedia.ro

Autor: Kinecto

Campanii pe e-mail

Campanie e-mail EuroArena

Campanie e-mail EuroArena

Campanie e-mail EuroArena

Campanie e-mail EuroArena

Campanie e-mail EuroArena

Campanie e-mail EuroArena

Campanie e-mail EuroArena

Campanie e-mail EuroArena

Client: Coca-Cola România

Autor: Webstyler

Viral

Tractir

http://www.youtube.com/watch?v=bU3e7Yhsi5M

Client: Gavrilă & Asociaţii

Autori: Octav Gheorghe, Costas Ivanov

French Toast

http://www.youtube.com/watch?v=cdrM6ZTynt4

Client: Vel Pitar

Autor: Next Advertising

Advergames

EuroArena

http://www.webstyler.ro/internetics2008/advergames/euroarena

Client: Coca-Cola România

Autor: Webstyler

Proiecte inovatoare

Generatia 4

www.generatia4.ro

Client: Porsche România

Autor: Cohn & Jansen | Ashley & Holmes

Harta lui Blaga

http://www.webstyler.ro/internetics2008/hartaluiblaga

Client: Partidul Democrat Liberal

Autor: Webstyler

Campanii interactive FMCG

Coca-Cola Euro 2008

http://www.webstyler.ro/internetics2008/fmcgcampaigns/eurococacola/

Client: Coca-Cola România

Autor: Webstyler

Campanii interactive non FMCG

Nokia Press Play – Muzica ne apropie

http://www.webstyler.ro/internetics2008/nonfmcgcampaigns/nokiapressplay/

Client: Nokia România

Autor: Webstyler


Best of show

EuroArena

http://www.webstyler.ro/internetics2008/advergames/euroarena

Client: Coca-Cola România

Autor: Webstyler

Premii speciale

Premiu pentru manifestarea online a brandului

Lucrarea “Carlsberg Ski”

www.carlsberg-ski.ro

Client: Carlsrom

Autor: Activision Marketing

Premiu pentru arhitectura informationala a unui newsletter

Lucrarea “Newsletter Ford”

Client: Romcar

Autor: Webstyler

Premiu pentru gandire out of the box

Lucrarea “Braincap”

www.braincap.ro

Client: Braincap

Autor: Ruxandra Dumitriu


Premiu pentru folosirea creativa a mediului intr-o campanie de e-mail

Lucrarea “Rebranding Tempo Advertising”

Client şi autor: Tempo Advertising


Premiu pentru scenariu online

Lucrarea “Razbunatorul”

Client: Vodafone Romania

Autori: Scala JWT Publicitate, Green Pixel şi Base Production 

 
Agenţia Anului

Webstyler

Top 5 al agenţiilor:

Webstyler

Ogilvy

Kinecto

MRM Partners

iLeo

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Atentie, Putin isi incordeaza muschii online!
Atentie, Putin isi incordeaza muschii online!

Dupa ce timp de doua mandate a condus cu o mana de fier Rusia, Putin isi doreste sa ramana in atentia mass-media cu orice pret.

Socializarea online bate la fund pornografia
Socializarea online bate la fund pornografia

Secolul al XXI-lea va fi online sau nu va fi deloc. Titus Steel si Alina Plugaru vor fi nevoiti sa se mute si ei in fata webcam-ului daca nu vor ca afacerea lor sa se duca de rapa.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.