O chelneriță a primit un bacșiș de 2.000 de dolari. Cardul a fost refuzat la plată, dar patronul a decis să-i dea banii
O chelneriță din San Antonio, Texas, a primit un bacșiș de 2.000 de dolari de la un client, care a plătit cu cardul. Patronul restaurantului i-a dat însă banii doar după ce s-a confruntat cu un val de reacții negative.
Emily Bauer a primit suma neobișnuită pentru un bacșiș, duminica trecută, în timp ce servea în Hook Seafood and Bar din San Antonio. Un bărbat a cărui identitate nu este cunoscută a plătit suma de 2.000 de dolari peste consumația obișnuită, drept „tip”. Patronul localului a refuzat însă să-i dea banii femeii la sfârșitul turei, relatează Daily Mail.
Știrea despre bacșișul de 2.000 de dolari a devenit repede virală, iar chelnerița a declarat la un post TV local că șefii ei au justificat refuzul de a-i da banii prin faptul că nu pot procesa în sistemul firmei o sumă de bacșiș mai mare de 500 USD.
Patronul barului, John Cheng, a explicat apoi jurnaliștilor că motivul ar fi fost altul, și anume că acel card prin care s-ar fi făcut plata de către clientul care a dorit să-i lase suma de bani ar fi fost refuzat la plată de către banca emitentă, și prin urmare nu a putut să-i plătească angajatei sale bacșișul.
Pus în fața unor puternice reacții negative ale comunității, joi, proprietarul Red Hook Seafood and Bar a încercat să rezolve problema și a acceptat să-i plătească chelneriței banii din propriul buzunar, cu titlul de primă de Crăciun.
Emily Bauer a descris incidentul drept o „neînțelegere” și a spus că nu a vrut niciodată să defăimeze locul său de muncă.
Potrivit chitanței semnate de clientul generos, consumația acestuia a fost de 69,01 dolari, iar bacșișul de 2.000. Bărbatul i-a scris chelneriței și un mesaj pe chitanța semnată: „Crăciun Fericit. Continuă să muncești la fel de mult și pe viitor”.
Chelnerița, care este mama doi copii, a fost extrem de surprinsă când a văzut hârtia.
Un angajat al barului a povestit că, după ce incidentul a devenit public, au fost seri când nu au avut niciun client din cauza publicității negative. Restaurantul a postat pe Facebook chiar și dovada că nu a putut procesa suma de plată respectivă, pentru a o oferi mai departe angajatei sale.
Reacția publicului pare să-l fi convins pe proprietar să-i plătească, până la urmă, cei 2.000 de dolari angajatei sale, din banii săi.
„Nu-i pot mulțumi îndeajuns patronului meu, că a decis să-mi dea acești bani, chiar dacă nu a făcut el încurcătura” a declarat chelnerița.