Decizia luată de directoarea de HR filmată în timp ce se îmbrățișa cu CEO-ul Astronomer la concertul Coldplay
Directoarea de resurse umane a companiei americane Astronomer, care a fost surprinsă pe un ecran uriaș la un concert Coldplay îmbrățișându-se cu CEO-ul companiei, și-a dat demisia.
Kristin Cabot nu mai lucrează pentru Astronomer, scrie BBC.
Plecare ei vine după demisia lui Andy Byron, fostul CEO al companiei, care a plecat săptămâna trecută după ce firma a anunțat că va fi trimis în concediu și investigat. BBC nu a putut confirma independent identitatea niciunuia dintre cei doi din videoclip.
Clipul arată un bărbat și o femeie, identificați de presa americană ca fiind colegi de muncă, îmbrățișându-se. Scena a fost surprinsă pe un ecran imens din arenă, în timpul concertului Coldplay. Când protagoniștii și-au dat seama că sunt filmați, s-au aplecat brusc, încercând să-și ascundă fețele, moment în care solistul Coldplay, Chris Martin, a spus mulțimii: „Ori au o aventură, ori sunt foarte timizi.”
Videoclipul, care îi arăta pe cei doi balansându-se pe muzică în timpul concertului înainte să încerce să se ascundă, a adunat milioane de vizualizări pe rețelele sociale. A fost apoi distribuit pe mai multe platforme, transformat în meme și luat în râs în emisiuni TV.
Coldplay accidentally exposed an alleged affair between Astronomer CEO Andy Byron and his colleague Kristin Cabot at one of their recent concerts. pic.twitter.com/hsJHV2u5UM
— Pop Base (@PopBase) July 17, 2025
Pe măsură ce internauții încercau să îi identifice pe cei doi și apăreau declarații false despre incident, compania Astronomer a emis un comunicat în care anunța o anchetă asupra situației, fără să specifice videoclipul, și a spus că CEO-ul va fi trimis în concediu.
A doua zi, compania a anunțat că Andy Byron și-a dat demisia.
Compania, care se ocupă de date, analiză și inteligență artificială, a anunțat că co-fondatorul și directorul de produs, Pete DeJoy, a fost numit CEO interimar.
„Evenimentele din ultimele zile au primit un nivel de atenție mediatică pe care puține companii — cu atât mai puțin startup-uri din mica noastră nișă a lumii datelor și AI — îl întâlnesc vreodată,” a spus DeJoy.
El a menționat că firma a devenit un „nume cunoscut” aproape peste noapte și va continua pe drumul său înainte cu „angajamentul de a construi ceva grozav”.