Conferința Globală IAA „Creativity4Better” adaugă un nume important pe lista de star speakers din acest an

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” adaugă un nume important pe lista de star speakers din acest an

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” anunță un nou speaker de calibru care va urca pe cea mai prestigioasă scenă a industriei creative în această toamnă, pe 20 noiembrie, la Face Convention Center.

Cu o carieră remarcabilă și o viziune care a redefinit industria creativă, Greg Hoffman este pregătit să fascineze audiența cu cele mai valoroase insight-uri desprinse din tema conferinței de anul acesta – „Reaching for Creative Leadership” – aducând cu el o viziune care a redefinit standardele creative la nivel global.

Cu peste 27 de ani de experiență în roluri de leadership în marketing, design și inovație la NIKE, Greg Hoffman a fost una dintre forțele responsabile pentru propulsarea brandului spre succes. A condus echipele care au modelat viitorului storytelling-ului și experiențelor consumatorilor pentru brand și a coordonat comunicarea și experiențele de brand NIKE în timp ce compania și-a consolidat poziția ca unul dintre cei mai importanți storytellers ai timpurilor noastre și un lider în inovarea experiențelor de brand digitale și fizice.

Contribuțiile pe care Greg Hoffman le-a adus marketingului și designului în această perioadă au fost recunoscute și în 2015, când Fast Company l-a numit unul dintre „Cei mai creativi oameni din business”, dovedind încă o dată că Greg nu doar urmărește tendințele, ci le și creează. El a fost, de asemenea, recunoscut pentru leadershipul său transformator în industrie prin listele anuale ale Business Insider „50 cei mai inovatori CMOs” și AdAge „Power Players”.

Citește și
Cine este „Umbra morții”, singurul comandant supraviețuitor din vechea gardă Hezbollah. Americanii au pus 7 milioane de dolari pe capul lui

Sub conducerea lui Greg, NIKE a abordat teme de egalitate, sustenabilitate și empowerment prin sport în unele dintre cele mai importante comunicări ale brandului. Această direcție a fost influențată, în parte, de rolul său în cadrul NIKE Black Employee Network Advisory Board și de calitatea de membru al NIKE Foundation Board of Trustees.

Greg continuă să adauge valoare industriei creative și este în prezent fondator și director al Modern Arena, prin intermediul căruia consiliază branduri Fortune 1000, startup-uri și organizații non-profit cu privire la construirea unui brand puternic, creșterea businessului și impactul social. De asemenea, Greg face parte din consiliile consultative ale brandurilor Bo.world, Heritage Gear, Cheeze, Inc., The Everyday Co. și AO-Air și este membru al consiliului Summit Impact, ramura filantropică a Summit Series.

În plus, este Branding instructor la Lundquist College of Business din cadrul Universității din Oregon și Innovation Chair al Consiliului de administrație din cadrul Colegiului de artă și design din Minneapolis.

Într-o lume în care inovația schimbă regulile jocului zi de zi, Conferința Globală „Creativity4Better” urmează să devină epicentrul celor mai interesante idei și să ofere participanților ocazia de a fi surprinși, provocați și inspirați de discursurile unora dintre cele mai strălucite minți din industrie.

Astfel, în această toamnă, întreaga comunitate creativă este așteptată să se alăture celui mai mare eveniment din Europa dedicat creativității în business, pe 20 noiembrie, la Face Convention Center, într-un format unic care îmbină divertismentul cu învățarea. Biletele pot fi achiziționate online la www.creativity4better.com.

Conferința globală IAA „Creativity4Better” 2024 se bucură de sprijinul partenerilor săi: Kaufland, Raiffeisen Bank – Presenting Partners; Coca-Cola, Ploom, P&G, Google – Gold Partners; Mastercard, Dacia, Stella Artois – Partners. Food experience by Tazz.

Parteneri media: RTL – Partener international; Radio Guerrilla, ProTV, IQ Ads, Phoenix Media, Euromedia, Profit.ro, Pagina de media, Progresiv, Wall-street.ro, 9AM, Kudika, Garbo, avocat.net, Universal Solutions.

Supporting Partners: Kubis Interactive, Golin, Starcom, Skepsis, Oveit, Godmother.

Despre IAA România

IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Articol recomandat de sport.ro
Un fost mare arbitru a dat verdictul după ”roșul” primit de Ianis Hagi
Un fost mare arbitru a dat verdictul după ”roșul” primit de Ianis Hagi
Citește și...
Identitatea lui Jack Spintecătorul a fost descoperită prin teste ADN, iar fața i-a fost reconstruită. Legăturile cu masoneria
Identitatea lui Jack Spintecătorul a fost descoperită prin teste ADN, iar fața i-a fost reconstruită. Legăturile cu masoneria

Identitatea lui Jack Spintecătorul a fost un mister timp de peste 130 de ani - dar un scriitor crede că l-a demascat pe criminalul în serie și chiar a creat o imagine fidelă a acestuia, folosind tehnici de reconstrucție facială.

Cum să deosebești ciupercile otrăvitoare de cele comestibile. Speciile cele mai periculoase din pădurile României
Cum să deosebești ciupercile otrăvitoare de cele comestibile. Speciile cele mai periculoase din pădurile României

Ciupercile pot fi un aliment atrăgător pentru majoritatea persoanelor, iar ploile favorizează creșterea lor în pădurile din România. Cu toate acestea, nu toate sunt comestibile, iar alese greșit ele pot duce chiar la deces.  

Când intră pe piață cea mai ieftină mașină electrică fabricată în Europa. Modelul este istoric | GALERIE FOTO
Când intră pe piață cea mai ieftină mașină electrică fabricată în Europa. Modelul este istoric | GALERIE FOTO

Renault la va aduce la Paris, în 2026, noul concept Twingo, care va fi mașina electrică europeană electrică de „sub 20.000 de euro”

Recomandări
Prima zi a pelerinajului la Sf. Parascheva. Credincioșii stau și cinci ore la coadă până ajung la racla cu moaște
Prima zi a pelerinajului la Sf. Parascheva. Credincioșii stau și cinci ore la coadă până ajung la racla cu moaște

La Iași a început în această dimineață pelerinajul dedicat Sfintei Parascheva, cel mai mare eveniment de acest fel din România.

Încă o lovitură pentru Diana Șoșoacă. Motivul pentru care a fost suspendată șapte zile din Parlamentul European
Încă o lovitură pentru Diana Șoșoacă. Motivul pentru care a fost suspendată șapte zile din Parlamentul European

Diana Șoșoacă a mai primit o lovitură, după scandalul din România cu eliminarea ei de la alegerile prezidențiale. Ea a fost suspendată din Parlamentul European, timp de o săptămână.

Captură uriașă, în bani și aur, făcută de polițiștii care investighează rețeaua cămătarului Zabar. 10 suspecți, săltați
Captură uriașă, în bani și aur, făcută de polițiștii care investighează rețeaua cămătarului Zabar. 10 suspecți, săltați

Percheziții de amploare, marți, într-un dosar de cămătărie, șantaj și lovire. Liderul unei grupări de cămătari, cunoscut sub numele de Zabar, a fost ținta poliției marți dimineață.