Conferința Globală IAA „Creativity4Better” adaugă un nume important pe lista de star speakers din acest an

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” adaugă un nume important pe lista de star speakers din acest an

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” anunță un nou speaker de calibru care va urca pe cea mai prestigioasă scenă a industriei creative în această toamnă, pe 20 noiembrie, la Face Convention Center.

Cu o carieră remarcabilă și o viziune care a redefinit industria creativă, Greg Hoffman este pregătit să fascineze audiența cu cele mai valoroase insight-uri desprinse din tema conferinței de anul acesta – „Reaching for Creative Leadership” – aducând cu el o viziune care a redefinit standardele creative la nivel global.

Cu peste 27 de ani de experiență în roluri de leadership în marketing, design și inovație la NIKE, Greg Hoffman a fost una dintre forțele responsabile pentru propulsarea brandului spre succes. A condus echipele care au modelat viitorului storytelling-ului și experiențelor consumatorilor pentru brand și a coordonat comunicarea și experiențele de brand NIKE în timp ce compania și-a consolidat poziția ca unul dintre cei mai importanți storytellers ai timpurilor noastre și un lider în inovarea experiențelor de brand digitale și fizice.

Contribuțiile pe care Greg Hoffman le-a adus marketingului și designului în această perioadă au fost recunoscute și în 2015, când Fast Company l-a numit unul dintre „Cei mai creativi oameni din business”, dovedind încă o dată că Greg nu doar urmărește tendințele, ci le și creează. El a fost, de asemenea, recunoscut pentru leadershipul său transformator în industrie prin listele anuale ale Business Insider „50 cei mai inovatori CMOs” și AdAge „Power Players”.

Citește și
Două tinere la un pas de moarte după ce au băut cocktailuri în Thailanda. Greșeala pe care au făcut-o
Petrecere de Crăciun transformată în dramă, la Moscova. Un bărbat a ajuns la spital după ce a băut un cocktail periculos

Sub conducerea lui Greg, NIKE a abordat teme de egalitate, sustenabilitate și empowerment prin sport în unele dintre cele mai importante comunicări ale brandului. Această direcție a fost influențată, în parte, de rolul său în cadrul NIKE Black Employee Network Advisory Board și de calitatea de membru al NIKE Foundation Board of Trustees.

Greg continuă să adauge valoare industriei creative și este în prezent fondator și director al Modern Arena, prin intermediul căruia consiliază branduri Fortune 1000, startup-uri și organizații non-profit cu privire la construirea unui brand puternic, creșterea businessului și impactul social. De asemenea, Greg face parte din consiliile consultative ale brandurilor Bo.world, Heritage Gear, Cheeze, Inc., The Everyday Co. și AO-Air și este membru al consiliului Summit Impact, ramura filantropică a Summit Series.

În plus, este Branding instructor la Lundquist College of Business din cadrul Universității din Oregon și Innovation Chair al Consiliului de administrație din cadrul Colegiului de artă și design din Minneapolis.

Într-o lume în care inovația schimbă regulile jocului zi de zi, Conferința Globală „Creativity4Better” urmează să devină epicentrul celor mai interesante idei și să ofere participanților ocazia de a fi surprinși, provocați și inspirați de discursurile unora dintre cele mai strălucite minți din industrie.

Astfel, în această toamnă, întreaga comunitate creativă este așteptată să se alăture celui mai mare eveniment din Europa dedicat creativității în business, pe 20 noiembrie, la Face Convention Center, într-un format unic care îmbină divertismentul cu învățarea. Biletele pot fi achiziționate online la www.creativity4better.com.

Conferința globală IAA „Creativity4Better” 2024 se bucură de sprijinul partenerilor săi: Kaufland, Raiffeisen Bank – Presenting Partners; Coca-Cola, Ploom, P&G, Google – Gold Partners; Mastercard, Dacia, Stella Artois – Partners. Food experience by Tazz.

Parteneri media: RTL – Partener international; Radio Guerrilla, ProTV, IQ Ads, Phoenix Media, Euromedia, Profit.ro, Pagina de media, Progresiv, Wall-street.ro, 9AM, Kudika, Garbo, avocat.net, Universal Solutions.

Supporting Partners: Kubis Interactive, Golin, Starcom, Skepsis, Oveit, Godmother.

Despre IAA România

IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! A murit pe teren, chiar în timpul meciului, dintr-un motiv bizar
NEWS ALERT Tragedie! A murit pe teren, chiar în timpul meciului, dintr-un motiv bizar
Citește și...
Petrecere de Crăciun transformată în dramă, la Moscova. Un bărbat a ajuns la spital după ce a băut un cocktail periculos
Petrecere de Crăciun transformată în dramă, la Moscova. Un bărbat a ajuns la spital după ce a băut un cocktail periculos

Un bărbat a ajuns în stare gravă după ce a ingerat un cocktail cu azot lichid, servit de un bucătar celebru, în timpul unei petreceri corporative de Crăciun, la Moscova.

Un miliardar chinez vrea zeci de copii născuți în SUA ca moștenitori, urmând exemplul lui Musk și Durov
Un miliardar chinez vrea zeci de copii născuți în SUA ca moștenitori, urmând exemplul lui Musk și Durov

Miliardari precum fondatorul Telegram, Pavel Durov, și CEO-ul Tesla, Elon Musk, au conceput mulți copii care sunt așteptați să le moștenească imperiile.

”O surpriză uriașă”. O biserică veche de 1.500 de ani, descoperită lângă un lăcaș de cult zoroastrian din Irak
”O surpriză uriașă”. O biserică veche de 1.500 de ani, descoperită lângă un lăcaș de cult zoroastrian din Irak

Un palat vechi de 2.000 de ani din Georgia și o biserică veche de 1.500 de ani din Irak sugerează că zoroastrienii au coexistat cu oameni de alte religii.

Recomandări
Crăciun pe Valea Prahovei. Zeci de unităţi de cazare şi-au aşteptat în zadar oaspeţii. „Nu putem face faţă concurenţei”
Crăciun pe Valea Prahovei. Zeci de unităţi de cazare şi-au aşteptat în zadar oaspeţii. „Nu putem face faţă concurenţei”

Zeci de unităţi de cazare de pe Valea Prahovei au avut camere libere în acest an de Crăciun, o situaţie greu de imaginat în urmă cu câţiva ani, când rezervările se făceau încă din octombrie, noiembrie sau chiar cu un an înainte.

Cât de crucială este „Bogdana” pentru apărarea Ucrainei. Un oficial militar dezvăluie secretele artileriei de la Kiev
Cât de crucială este „Bogdana” pentru apărarea Ucrainei. Un oficial militar dezvăluie secretele artileriei de la Kiev

Forțele Armate ale Ucrainei își modernizează rapid artileria și rachetele, combinând arme occidentale și sisteme produse local, potrivit colonelului Andriy Zhuravlev, adjunctul șefului de stat major al Armatei.

Medicul Adrian Marinescu avertizează: ”Avem 70-80 de pacienţi cu gripă în fiecare zi, poate chiar şi mai mult”
Medicul Adrian Marinescu avertizează: ”Avem 70-80 de pacienţi cu gripă în fiecare zi, poate chiar şi mai mult”

Numărul cazurilor de gripă în București s-a mărit în această perioadă, ajungând la aproximativ 80 de persoane care se prezintă într-o zi la camera de gardă, afirmă Dr. Adrian Marinescu, managerul Institutului de Boli Infecţioase Matei Balş din Capitală.