AutostraDA Romania: Stirile ProTV vor merge des pe santiere, ca sa arate cum si daca se construieste

×
Codul embed a fost copiat

Cati kilometri de autostrada vom avea pana la sfarsitul anului? Este o intrebare, la care ne gandim, cu strangere de inima. Dar cu siguranta, vom afla raspunsul, peste doua luni si jumatate.

Sefii de la drumuri promit cu mana pe inima ca in decembrie 2011 vor inaugura mai multe tronsoane.

Aproape 2 milioane de telespectatori au urmarit duminica povestea drumurilor noastre, la "Romania te iubesc!". Campania "AutostraDA Romania" merge mai departe, iar Stirile ProTV vor urmari pas cu pas daca sefii de la Transporturi se tin cu adevarat de cuvant.

Vom merge des pe santiere, ca sa vada toata lumea cum si daca se construieste. Si mai ales, le vom cere sa munceasca, pentru ei si pentru noi toti. Este inadmisibil ca Romania sa ramana la infinit o tara plina de gropi.

Audostrada Bucuresti-Ploiesti. 62 de kilometri. In campania AutostraDA Romania am aratat care este stadiul lucrarilor, dar si cum s-a muncit pe acest tronson.

Citește și
Autostrada Transilvania
"Romania, te iubesc!": Greseala care a marit pretul autostrazii Transilvania cu 80 milioane de euro

Astazi ne-am intors pe firul viitoarei sosele de viteza: intre Bucuresti si Ploiesti sunt 6,5 km neexpropriati. Inca din 2010 pe aici trebuia sa treaca autostrada.

Moara Vlasiei. Aici se lucreaza la un pod care va traversa lacul din zona. La "Romania, te iubesc!" specialistii au aratat ca in fiecare an pierdem 50 de milioane de euro doar pentru ca nu avem acesta portiune de drum.

In aceasta toamana, chiar seful statului a inspectat zona. Concluzia lui? "Va fi o minune daca respecta termenul."

Astazi, kilometrul 30. O alta groapa, deocamdata inundata. Si aici va fi un pod. Si la pasajul de peste raul Prahova lucrarile sunt intr-un stadiu incipient. Sunt 14 oameni, care stau si se uita la un excavator.

Sunt si zone cu asfalt. Ba chiar in apropiere de Ploiesti s-a montat si parapetul de protectie dintre sensuri.

Vasile Chiuariu este reprezentantul companiei pentru tronsonul Bucuresti-Ploiesti. Am incercat sa discutam si noi in aceste zile atat cu directorul Chiuariu, dar si cu ministrul trasporturilor, Anca Boagiu.

Ni s-a comunicat ca au programul foarte incarcat si nu au timp de interviuri. Pana la sfarsitul anului mai sunt doua luni si jumatate. 85 la suta este stadiul lucrarilor intre Stefanesti si Moara Vlasiei si doar 64 la suta intre Moara Vlasiei si Ploiesti.

Noi ne vom intoarce pe autostrada spre Ploiesti la fiecare doua saptamani, pentru a-i verfica pe constructori si pentru le cere sefilor de la Drumuri ca macar acum, la un an de la expirarea termenului initial, sa-si respecte promisiunea: la sfarsitul acestui an sa deschida drumul catre Ploiesti.

Articol recomandat de sport.ro
O bătaie de joc românească: tatăl lui David Popovici le-a povestit francezilor cum politicul voia să profite de băiatul lui
O bătaie de joc românească: tatăl lui David Popovici le-a povestit francezilor cum politicul voia să profite de băiatul lui
Citește și...
"Romania, te iubesc!": Care este singurul tronson de autostrada din tara construit la un pret decent

Albania se poate lauda cu un record. Acolo s-a construit o autostrada prin munti in doar doi ani de zile. La noi, abia acum au inceput lucrarile pe tronsonul Sibiu-Deva. Avem morti pe sosele, timpi pierduti si cozi intinse pe kilometri.

"Romania, te iubesc!": Greseala care a marit pretul autostrazii Transilvania cu 80 milioane de euro

Zeci de milioane de euro am platit pentru ca autostrada Transilvania a trecut drept printr-un depozit de materiale periculoase. Chiar daca acum americanii au ajuns la o noua intelegere cu guvernul Romaniei, se sta in continuare.

"Romania, te iubesc!": Avem cele mai scumpe autostrazi din lume, dar drumurile exista doar pe hartie

Suntem campioni in domeniul autostrazi. Am platit cel mai mare pret din Europa si probabil si din lume pe kilometru. Si n-ar fi asta o problema, dar am ramas si cu banii luati si fara autostrazi.

Recomandări
Negocieri tensionate. Provocările viitorului guvern: datorie publică de 53% din PIB, taxe mărite, salarii înghețate
Negocieri tensionate. Provocările viitorului guvern: datorie publică de 53% din PIB, taxe mărite, salarii înghețate

Au apărut tensiuni între partidele pro-europene după o nouă rundă de negocieri pentru viitorul guvern. După o ședință comună, cei din USR au spus că datele despre bugetul de anul următor prezentate de ministrul de Finanțe au fost neclare.  

Românii au declarat câștiguri de peste 700 milioane lei din tranzacții cu criptomonede. Cât de mari ar fi tranzacțiile totale
Românii au declarat câștiguri de peste 700 milioane lei din tranzacții cu criptomonede. Cât de mari ar fi tranzacțiile totale

Românii au declarat la ANAF anul trecut câștiguri din tranzacții cu monede virtuale de peste 700 de milioane de lei.

Oficial. Primarul general Nicușor Dan va candida la președinția României ca independent: ”Este un moment de cumpănă”
Oficial. Primarul general Nicușor Dan va candida la președinția României ca independent: ”Este un moment de cumpănă”

Primarul general al Capitalei Nicușor Dan a anunțat, luni, într-o conferință de presă, că intenționează să candideze la Președinția României ca independent.