AutostraDA Romania: Stirile ProTV vor merge des pe santiere, ca sa arate cum si daca se construieste

×
Codul embed a fost copiat

Cati kilometri de autostrada vom avea pana la sfarsitul anului? Este o intrebare, la care ne gandim, cu strangere de inima. Dar cu siguranta, vom afla raspunsul, peste doua luni si jumatate.

Sefii de la drumuri promit cu mana pe inima ca in decembrie 2011 vor inaugura mai multe tronsoane.

Aproape 2 milioane de telespectatori au urmarit duminica povestea drumurilor noastre, la "Romania te iubesc!". Campania "AutostraDA Romania" merge mai departe, iar Stirile ProTV vor urmari pas cu pas daca sefii de la Transporturi se tin cu adevarat de cuvant.

Vom merge des pe santiere, ca sa vada toata lumea cum si daca se construieste. Si mai ales, le vom cere sa munceasca, pentru ei si pentru noi toti. Este inadmisibil ca Romania sa ramana la infinit o tara plina de gropi.

Audostrada Bucuresti-Ploiesti. 62 de kilometri. In campania AutostraDA Romania am aratat care este stadiul lucrarilor, dar si cum s-a muncit pe acest tronson.

Citește și
Autostrada Transilvania
"Romania, te iubesc!": Greseala care a marit pretul autostrazii Transilvania cu 80 milioane de euro
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

Astazi ne-am intors pe firul viitoarei sosele de viteza: intre Bucuresti si Ploiesti sunt 6,5 km neexpropriati. Inca din 2010 pe aici trebuia sa treaca autostrada.

Moara Vlasiei. Aici se lucreaza la un pod care va traversa lacul din zona. La "Romania, te iubesc!" specialistii au aratat ca in fiecare an pierdem 50 de milioane de euro doar pentru ca nu avem acesta portiune de drum.

In aceasta toamana, chiar seful statului a inspectat zona. Concluzia lui? "Va fi o minune daca respecta termenul."

Astazi, kilometrul 30. O alta groapa, deocamdata inundata. Si aici va fi un pod. Si la pasajul de peste raul Prahova lucrarile sunt intr-un stadiu incipient. Sunt 14 oameni, care stau si se uita la un excavator.

Sunt si zone cu asfalt. Ba chiar in apropiere de Ploiesti s-a montat si parapetul de protectie dintre sensuri.

Vasile Chiuariu este reprezentantul companiei pentru tronsonul Bucuresti-Ploiesti. Am incercat sa discutam si noi in aceste zile atat cu directorul Chiuariu, dar si cu ministrul trasporturilor, Anca Boagiu.

Ni s-a comunicat ca au programul foarte incarcat si nu au timp de interviuri. Pana la sfarsitul anului mai sunt doua luni si jumatate. 85 la suta este stadiul lucrarilor intre Stefanesti si Moara Vlasiei si doar 64 la suta intre Moara Vlasiei si Ploiesti.

Noi ne vom intoarce pe autostrada spre Ploiesti la fiecare doua saptamani, pentru a-i verfica pe constructori si pentru le cere sefilor de la Drumuri ca macar acum, la un an de la expirarea termenului initial, sa-si respecte promisiunea: la sfarsitul acestui an sa deschida drumul catre Ploiesti.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
"Romania, te iubesc!": Care este singurul tronson de autostrada din tara construit la un pret decent

Albania se poate lauda cu un record. Acolo s-a construit o autostrada prin munti in doar doi ani de zile. La noi, abia acum au inceput lucrarile pe tronsonul Sibiu-Deva. Avem morti pe sosele, timpi pierduti si cozi intinse pe kilometri.

"Romania, te iubesc!": Greseala care a marit pretul autostrazii Transilvania cu 80 milioane de euro

Zeci de milioane de euro am platit pentru ca autostrada Transilvania a trecut drept printr-un depozit de materiale periculoase. Chiar daca acum americanii au ajuns la o noua intelegere cu guvernul Romaniei, se sta in continuare.

"Romania, te iubesc!": Avem cele mai scumpe autostrazi din lume, dar drumurile exista doar pe hartie

Suntem campioni in domeniul autostrazi. Am platit cel mai mare pret din Europa si probabil si din lume pe kilometru. Si n-ar fi asta o problema, dar am ramas si cu banii luati si fara autostrazi.

Recomandări
Alţi doi cetăţeni români au fost identificaţi ca fiind decedaţi din cauza inundaţiilor din Spania. Bilanţul: 9 români morți
Alţi doi cetăţeni români au fost identificaţi ca fiind decedaţi din cauza inundaţiilor din Spania. Bilanţul: 9 români morți

Alţi doi români dați dispăruţi după inundaţiile din Valencia au fost identificaţi si declarati morți, a anunțat joi seară ministerul nostru de Externe.

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.