Sarutul dintre doua lesbiene care a infuriat milioane de femei. Ce reprezinta imaginea
O fotografie de reclama a unui lant de magazine din Statele Unite a starnit reactia violenta a unei organizatii de femei, la care au aderat milioane de membre.
Pentru campania din luna aprilie, Urban Outfitters a realizat o fotografie cu doua modele sarutandu-se. Imaginea a fost postata pe pagina de internet a lantului de magazine si va fi prezenta si in catalogul tiparit.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Imaginea a starnit indignarea membrelor organizatiei “One Million Moms”, care sustine ca lupta pentru oprirea exploatarii copiilor in mass-media.
Pe pagina de internet a organizatiei a fost publicat un mesaj de protest in care, printre altele, se spune: “Anunturile si catalogul sunt adresate adolescentilor. Spuneti-le ca nu mai cumparati din magazinele lor daca vor continua cu publicitatea de acest fel. Continutul este ofensator si nepotrivit pentru adolescenti, care sunt publicul tinta al companiei”.
In acelasi comunicat, organizatia a solicitat Urban Outfitters sa retraga imaginea din campania publicitara si sa isi ceara scuze public pentru realizarea si publicarea ei. Insa conducerea companiei nu a avut nicio reactie pana acum.