Pasiunea fiicei sale pentru bratarile elastice l-a costat pe un parinte peste 2.000 de euro. VIDEO
Bratarile realizate din elastice colorate au facut inconjurul lumii si au devenit, la scurt timp, un adevarat fenomen.
In timp ce copiii sunt entuziasmati sa impleteasca ore in sir la bratarile in cauza, tatal unei fetite de 10 ani a aflat si consecintele, mai putin placute, ale noii pasiuni a copilului sau, scrie Daily Mail.
Trinity Groves, in varsta de 10 ani, din Marea Britanie, a petrecut ore in sir cautand pe internet tutoriale referitoare la modul de impletire al bratarilor din elastice colorate. Timp de 28 de ore, fetita a descarcat de pe telefonul mobil al tatalui sau continut video pentru a-si perfectiona noua pasiune.
Alegeri 2024
14:40
Finală prezidenţială atipică în acest an, în România. Cum au fost finalele prezidenţiale în ultimii 35 de ani
12:43
Cât au cheltuit cei 14 candidați la prezidențiale. Suma declarată de Călin Georgescu este ireală | DOCUMENT
11:31
Doi candidaţi la prezidenţiale au solicitat Curţii Constituţionale anularea alegerilor din primul tur
09:36
Ilie Bolojan: „Va trebui o mobilizare foarte serioasă, în aşa fel încât doamna Lasconi să câştige”
In timp ce colegii de la scoala au fost impresionati de rezultatele obtinute de Trinity, dar si de noile ei accesorii, tatal copilei a trait un adevarat cosmar cand a primit factura de la compania de telefonie mobila.
Si asta pentru ca Philip Groves, in varsta de 35 de ani, a deschis plicul in care se afla factura la telefon pentru a observa ca are de plata nici mai mult, nici mai putin de 2.265 de euro.
Barbatul a fost si mai suprins sa afle ca Trinity isi petrecuse ore in sir pe telefonul sau mobil, navigand pe internet, cu o extra-optiune de trafic, pentru a se perfectiona in impletirea bratarilor elastice.
Nervos pentru factura imensa primita din partea companiei de telefonie mobila, Philip Groves a sunat imediat pentru a-si anula contractul. Nu mica i-a fost surprinderea atunci cand a observat ca pentru anularea contractului a fost taxat cu alti aproximativ 480 de euro.
Clientul nemultumit a reprosat firmei in cauza faptul ca ar fi trebuit sa fie informat in mod constant de modul in care este folosita optiunea pentru traficul de internet si ar fi vrut sa fie instiintat cu privire la costuri.
“Nu facea decat sa invete cum sa faca bratari elastice pe care sa le vanda ulterior colegilor. Credeam ca foloseste reteaua Wi-Fi, dar nimic nu ne-a dat de banuit ca accesul fusese restrictionat”, a marturisit barbatul.
“Daca o companie observa o discrepanta atat de mare in costurile unui client ar trebui sa te anunte. Acum ma ameninta cu un proces, este de necrezut cum te pot santaja atat de usor”, a mai adaugat Philip Groves, tatal care are grija singur de fetita lui.
Si daca nu ar fi fost suficient, acum, barbatul se afla si pe lista neagra a clientilor acelei companii.