S-au anunțat primii speakeri internaționali de la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

gpec summit

PRO TV și VOYO sunt parteneri media principali ai GPeC. Avinash Kaushik, Jessica Best, Michael Aagaard, David Mannheim și Dale Bertrand sunt speakerii internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024.

 

De 19 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce & Digital Marketing din Europa Centrală și de Est, cu 7 evenimente majore în fiecare an. Pentru ediția GPeC SUMMIT din 20-21 Mai București, organizatorii au anunțat speakerii internaționali, iar înscrierile cu cel mai mic preț se încheie pe 12 aprilie 2024.

Unii dintre cei mai buni specialiști în Digital la nivel mondial vin la GPeC SUMMIT în București

Avinash Kaushik (USA) este Digital Marketing Evangelist pentru Google, Co-Founder și Chief Education Officer la Market Motive, fiind considerat o autoritate în domeniul Web Analytics. Este, de asemenea, autorul a două cărți bestseller: Web Analytics: An Hour a Day și Web Analytics 2.0.

Despre Avinash și cărțile sale sunt doar cuvinte de laudă de la autori și gânditori globali:

Citește și
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

Seth Godin: “Analytics is vitally important, and no one explains it more elegantly, more simply, or more powerfully than Avinash Kaushik.

Dan Ariely: “Lots of companies have spent lots of time and money collecting data—and sadly do little with it. In Web Analytics 2.0, Avinash Kaushik helps us grasp the importance of this underused resource and shows us how to make the most of online data and experimentation.”

Guy Kawasaki: “Kaushik takes the witchcraft out of analytics. If venture capitalists read this book, they would fire half of the CEOs that they’ve funded.”

Jessica Best (USA) are peste 15 ani de experiență în E-Mail Marketing, CRM și în marketing bazat pe date.

În 2016, a fost inclusă de Search Engine Journal în Top 50 Awesome Marketing Women To Follow. În 2017, Kansas City Data-Driven Marketing Association i-a oferit distincția de Direct Marketer of The Year. În 2018, a fost nominalizată în categoria 40 Under 40 a revistei DMNews, onorându-i pe cei mai buni marketeri din industrie sub 40 de ani.

Michael Aagaard (Denmark) este unul dintre cei mai entuziaști oameni din industria CRO (Conversion Rate Optimization), lucrând în domeniu încă din 2008.

Din postura de consultant a ajutat multe companii din întreaga lume (inclusiv Unbounce pentru care a lucrat timp de 3 ani) să își crească rata de conversie și să optimizeze UX, bazându-se exclusiv pe cercetare, date și psihologia consumatorului.

David Mannheim (UK) a fondat primul său business – User Conversion – la 28 de ani, companie care a fost achiziționată de BrainLabs. Este autorul cărții The Person in Personalisation și fondatorul Made With Intent, o platformă care îi ajută pe retaileri să înțeleagă intenția vizitatorilor site-ului și să se axeze pe prioritizarea și target-area segmentelor de audiență cu cel mai mare potențial de conversie.

Dale Bertrand (USA) este expert în SEO & AI și președintele Fire & Spark. După ce a observat că majoritatea specialiștilor SEO se bazează doar pe optimizări tehnice, Dale a creat metodologia revoluționară Authority First SEO, care s-a dovedit că dublează – sau chiar triplează – veniturile organice pentru companiile cu o misiune convingătoare, produse superioare sau poveste unică de brand.

Ce te așteaptă la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

20 Mai, BT Stup, București - Cursuri Intensive & Workshops pe cele mai importante subiecte de E-Commerce și Digital Marketing, susținute de unii dintre cei mai buni traineri;

21 Mai, Teatrul Național București - Conferința GPeC: 1 zi întreagă de conferință despre tot ce e actual în E-Commerce și Marketing Online, alături de experți consacrați internaționali și români și 800+ participanți C-Level;

21 Mai, Teatrul Național București - GPeC Expo: În paralel cu Conferința GPeC, are loc GPeC Expo - locul în care furnizorii de servicii e-commerce își pot prezenta soluțiile în fața magazinelor online și pot obține lead-uri de la acestea;

21 Mai, Aria TNB - GPeC Networking Party: Seara de 21 Mai aduce socializare, zâmbete și bucuria (re)întâlnirii cu elita pieței Digital: 200+ reprezentanți C Level ai celor mai importante companii de profil;

În ambele zile de GPeC SUMMIT sunt pauze dedicate de cafea și networking.

Înscrierile la GPeC SUMMIIT și toate detaliile despre eveniment sunt disponibile pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Sustenabilitate în mișcare: 700 de tone de CO2 reduse și călătorii cu Tesla de la 15 lei
(P) Sustenabilitate în mișcare: 700 de tone de CO2 reduse și călătorii cu Tesla de la 15 lei

În ultimele zece luni, Blue a atins un nou punct de referință în călătoria sa – o comunitate de 170.000 de utilizatori care ne aleg zilnic pentru nevoile lor de transport.

(P) Participă la concursul Tchibo Cafissimo și câștigă un start perfect pentru diminețile tale! Reguli și premii
(P) Participă la concursul Tchibo Cafissimo și câștigă un start perfect pentru diminețile tale! Reguli și premii

Vești bune pentru iubitorii de cafea! În perioada 11-24 noiembrie, Tchibo aduce un nou concurs în cadrul căruia oferă participanților șansa de a câștiga premii speciale, perfecte pentru momentele de răsfăț din fiecare dimineață.

(P) HEINEKEN România a lansat raportul de sustenabilitate pentru anul 2023
(P) HEINEKEN România a lansat raportul de sustenabilitate pentru anul 2023

HEINEKEN România – producător de bere și cidru, cu trei fabrici în țară - a lansat raportul de sustenabilitate pentru anul 2023, arătând progrese în trei arii prioritare: Mediu, Social, Consum Responsabil.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.