Parodia care a transformat o reclama la bere in cea mai tare inventie de la iPhone incoace
O bere iti poate imbunatati clar dispozitia, iti poate racori o zi de vara sau te poate incalzi pe timp de iarna.
Acesta este un articol publicitar
Stiai insa ca o bere iti poate imbunatati chiar si ... calitatea vietii? Un clip care parodiaza celebrele reclame ale Apple si-a propus sa demonstreze chiar asta.
"Senzorul de racire nu e un senzor, e o experienta", ne explica "cool-ness strategist"-ul celor de la Ursus in reclama in care trece printr-un numar de freze egal cu numarul de personaje.
Pentru ca microinovatia sa functioneze, evident aveam nevoie si de un manager de temperatura, iar "Vicentiu Dordea" este membrul "echipei" care se ocupa cu trecerea de la cald la cald si apoi la rece.
Reclama la Ursus Cooler ni-i mai prezinta apoi pe hipsterul "Titus Goldberg", seful departamentului de fulgi, dar si pe Excelenta Creativa ROGVAIV, "Andrei Dumitrascu", care arata precum un Freddie Mercury indragostit de bere.
Parodia s-a dovedit a fi un real succes pe contul de Youtube al celor de la Ursus, care au strans peste 120.000 de vizualizari, cele mai multe review-uri primite fiind pozitive.