(P) E mereu loc de și mai mult sport în viața noastră”: TotoGaming s-a alăturat evenimentului Cernica Pantelimon RunFest
TotoGaming a luat parte la Cernica Pantelimon RunFest, eveniment care s-a desfășurat pe 6 iulie 2025. Compania a subliniat încă o dată importanța promovării sportului în societate și a unui stil de viață sănătos.
„E întotdeauna loc de și mai mult sport în viețile noastre”: TotoGaming s-a alăturat evenimentului Cernica Pantelimon RunFest
TotoGaming a luat parte la Cernica Pantelimon RunFest, eveniment care s-a desfășurat pe 6 iulie 2025. Compania a subliniat încă o dată importanța promovării sportului în societate și a unui stil de viață sănătos.
TotoGaming a contribuit în două feluri la RunFest. Ca sponsor oficial și ca participant activ. Compania a fost reprezentată de 14 angajați la eveniment, iar 8 dintre aceștia s-au numărat printre concurenții înscriși la probele de alergare.
„Susținerea unor astfel de inițiative este prioritară pentru TotoGaming. În primul rând, 50% din încasările de la RunFest vor fi donate Fundației CLOVES România, pentru copiii care suferă de Sindromul CLOVES. În al doilea rând, cred cu tărie că pasiunea pentru sport nu se dovedește prin cuvinte, ci prin acțiuni. Ați observat cum ne grăbim mereu în viața de zi cu zi, iar când ne uităm înapoi, simțim că nu ne-am mișcat deloc? Este important să oferim un exemplu personal și să acordăm importanță participării la astfel de inițiative. Acesta este exact mesajul pe care îl promovăm prin implicarea activă a echipei noastre la maratonul RunFest. Până la urmă, e întotdeauna loc de și mai mult sport în viețile noastre”, a afirmat Artak Ashkhatoyan, Deputy CEO al TotoGaming.
Mai mult decât o cursă
Conceptul acestui eveniment sportiv este simplu: alege o distanță cuprinsă între 1 și 21 de kilometri și aleargă. Obiectivul? Transformarea sportului într-o parte integrantă a vieții fiecăruia. RunFest a însemnat foarte mult și pentru spectatorii prezenți, nu doar pentru alergători. Aceștia s-au adunat la fața locului, duminică, la 8:30 dimineața. Și au fost bucuroși să participe la această inițiativă.
RunFest a venit cu o adevărată provocare, mai ales că printre competitori s-au aflat și angajați ai TotoGaming care nu aleargă în mod uzual și care nu s-au antrenat pentru competiție pe termen lung. Cu toate acestea, niciunul dintre ei nu a ratat ocazia de a contribui la responsabilitatea socială corporativă.
„Ca să fie clar, colegii noștri, care au lucrat la acest proiect de CSR, m-au convins să mă alătur”, ne-a declarat Vlad Mihai Popescu din echipa TotoGaming.
„Înainte să vin aici, am crezut că va fi mult mai dificil, dar s-a dovedit a fi o experiență grozavă. Vremea a fost perfectă, oamenii extraordinari. Și toate astea pentru o cauză cu adevărat semnificativă. A fost incredibil!”
„Nu am fost în niciun caz pregătit pentru această cursă”, a recunoscut el. „Dar am reușit să supraviețuiesc și chiar să mă clasez al patrulea din echipa noastră. Dintr-o perspectivă de CSR, mi-aș dori ca mai multe companii să participe la asemenea inițiative, pentru a susține cauze importante la nivel social. În schimbul unor amintiri prețioase și unor momente de distracție, chiar ajutăm oameni care au nevoie. Și asta e cu adevărat special.”
De asemenea, TotoGaming a reușit să aducă sportul în mod concret în viața fiecărui participant la maraton. Cei care au venit la cortul TotoGaming au putut să pedaleze pe biciclete fixe și să primească premii în funcție de numărul de puncte adunate în urma eforturilor depuse.
Indiferent de modul în care s-au implicat în RunFest, prin alergare, pedalare sau încurajarea concurenților de pe margine, obiectivul a fost același pentru toată lumea: descoperirea Destinației Campionilor prin integrarea sportului în viața de zi cu zi.
ONJN L1234057W001504 valabilă între 01.08.2023 - 31.07.2033
Sursa:
Etichete:
Dată publicare:
09-07-2025 15:58
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.