(P) Ai un magazin online? Afla cum să-l pregătești pentru competiția GPeC
Înscrierile în cea mai mare competiție a magazinelor online din România se apropie de final. Tu ai reușit să-ți înscrii magazinul online?
Agenția de SEO DWF organizează un webinar cu fondatorul GPeC și cu câștigătorul galei de anul trecut pentru a-ți clarifica procesul prin care să-ți pregătești magazinul online pentru competiția GPeC.
Sorin Drăghici, managing partner la DWF va fi gazda webinarului de marți, 26 mai, ora 12:00, iar invitații sunt:
-Andrei Radu, Fondator GPEC;
- Daniel Crăciun, CEO Lensa, câștigător al premiului magazinul Anului în E-Commerce 2019 GPEC;
- Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF și membru în juriul GPEC de 5 ani.
Află din acest webinar ce trebuie să faci pentru a te înscrie în competiția GPEC și cum poți beneficia la maximum de această experiență.
Invitații vor răspunde întrebărilor tale prin vocea organizatorului, a juratului și a participantului.
Înscrie-te aici și vei primi pe mail linkul de Zoom pentru webinar. Dacă nu îl poți vedea live, nu-ți face griji. Îl vei primi pe mail ulterior dacă te înscrii.
Despre competiția GPeC
Peste 1.000 de magazine online unice au fost înscrise în Competiția GPeC în cele 14 ediții de până acum, iar 93% dintre ele au considerat participarea extrem de utilă pentru dezvoltarea afacerii lor. Iată de ce:
- Website-urile magazinelor online sunt evaluate de 30 de experți în E-Commerce și Digital Marketing prin peste 200 de criterii esențiale care vizează: User Experience (ușurința folosirii website-ului atât pe Mobile, cât și pe Desktop), Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout), Search (funcționarea căutării interne conform bunelor practici internaționale), SEO (indexarea în motoarele de căutare), Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori), E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter), Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media), Calitatea Serviciilor (se testează prin Mystery Shopping), Aspecte Juridice (respectarea legislației în domeniu și a bunelor practici).
- Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC primește un raport detaliat conținând punctaje, comentarii și recomandări de îmbunătățire pentru fiecare dintre cele peste 200 de criterii. Astfel, magazinele obțin un Benchmark complex al website-urilor și știu ce au de făcut pentru a se optimiza.
- În urma analizării rapoartelor, magazinele au ocazia să discute face-2-face (sau online) cu experții care le-au analizat și să obțină consultanță avizată despre cum își pot îmbunătăți website-ul în cadrul sesiunilor de Mentorship.
- Ulterior, magazinele online au la dispoziție 2 luni pentru a implementa recomandările primite în cadrul sesiunilor de Mentorship.
- La final, magazinele sunt reevaluate prin aceleași 200+ criterii pentru a se urmări progresul înregistrat. Rezultă un nou raport detaliat și are loc sesiunea finală de Mentorship.
- NOU 2020: Începând cu anul acesta, magazinele online care înregistrează cele mai bune punctaje și au ales pachetul PLATINUM la înscriere, vor fi mentorate și asupra propriului business de către unii dintre cei mai cunoscuți oameni de afaceri / investitori din România.
Despre DWF
Cei doi antreprenori au fondat în urmă cu 7 ani agenția DWF, agenție digitală cu SEO în ADN ce a livrat strategii puternice pentru 650+ de branduri.
De 5 ani sunt membri in juriul GpEC unde jurizeaza și punctează cât de bine stau din punct de vedere SEO magazinele online din România.
Agenția lor, DWF, este parte din CEE Digital Alliance, o alianță din care fac parte 16 agenții premiate din Europa Centrala și de Est.
Apropo de premii, recent DWF a fost nominalizată la 3 categorii în cadrul competiției European Search Awards, una dintre ele fiind „Best Local SEO campaign” pentru clientul Carrefour, cu 244 de locații.
Despre Lensa / Daniel Craciun
Daniel Crăciun a avut dintotdeauna spirit antreprenorial. La vârsta de 18 ani deja își înființa prima sa afacere, în domeniul dezvoltării web, iar de atunci au mai urmat și alte încercări, în diferite domenii. Același spirit antreprenorial l-a determinat, în urmă cu șapte ani, să fondeze, cu o investiție de 500 de euro, Lensa.ro, care a ajuns unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de optică din România.
Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a deschis în București cel mai mare showroom de pe piața de optică din România, cu un spațiu efectiv de vânzare de 257 de metri pătrați, iar investiția totală în acest showroom depășește 100.000 de euro.
Pregătește-te să primești răspunsuri la toate întrebările și să vezi care sunt beneficiile experienței GPeC și cum insight-urile învățate în acest proces îți vor rămâne după această competiție.
Eliberează-ți programul și hai cu noi pe Zoom. Click aici pentru a te înscrie.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.