(P) Ai un magazin online? Afla cum să-l pregătești pentru competiția GPeC

webinar
Pro TV

Înscrierile în cea mai mare competiție a magazinelor online din România se apropie de final. Tu ai reușit să-ți înscrii magazinul online?

Agenția de SEO DWF organizează un webinar cu fondatorul GPeC și cu câștigătorul galei de anul trecut pentru a-ți clarifica procesul prin care să-ți pregătești magazinul online pentru competiția GPeC.

Sorin Drăghici, managing partner la DWF va fi gazda webinarului de marți, 26 mai, ora 12:00, iar invitații sunt:

-Andrei Radu, Fondator GPEC;

- Daniel Crăciun, CEO Lensa, câștigător al premiului magazinul Anului în E-Commerce 2019 GPEC;

Citește și
VIDEO. Primele clipe ale dezastrului din Spania. Șoferii așteptau liniștiți la semafor

- Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF și membru în juriul GPEC de 5 ani.

Află din acest webinar ce trebuie să faci pentru a te înscrie în competiția GPEC și cum poți beneficia la maximum de această experiență.

Invitații vor răspunde întrebărilor tale prin vocea organizatorului, a juratului și a participantului.

Înscrie-te aici și vei primi pe mail linkul de Zoom pentru webinar. Dacă nu îl poți vedea live, nu-ți face griji. Îl vei primi pe mail ulterior dacă te înscrii.

Despre competiția GPeC

 

Peste 1.000 de magazine online unice au fost înscrise în Competiția GPeC în cele 14 ediții de până acum, iar 93% dintre ele au considerat participarea extrem de utilă pentru dezvoltarea afacerii lor. Iată de ce:

- Website-urile magazinelor online sunt evaluate de 30 de experți în E-Commerce și Digital Marketing prin peste 200 de criterii esențiale care vizează: User Experience (ușurința folosirii website-ului atât pe Mobile, cât și pe Desktop), Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout), Search (funcționarea căutării interne conform bunelor practici internaționale), SEO (indexarea în motoarele de căutare), Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori), E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter), Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media), Calitatea Serviciilor (se testează prin Mystery Shopping), Aspecte Juridice (respectarea legislației în domeniu și a bunelor practici).

- Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC primește un raport detaliat conținând punctaje, comentarii și recomandări de îmbunătățire pentru fiecare dintre cele peste 200 de criterii. Astfel, magazinele obțin un Benchmark complex al website-urilor și știu ce au de făcut pentru a se optimiza.

- În urma analizării rapoartelor, magazinele au ocazia să discute face-2-face (sau online) cu experții care le-au analizat și să obțină consultanță avizată despre cum își pot îmbunătăți website-ul în cadrul sesiunilor de Mentorship.

- Ulterior, magazinele online au la dispoziție 2 luni pentru a implementa recomandările primite în cadrul sesiunilor de Mentorship.

- La final, magazinele sunt reevaluate prin aceleași 200+ criterii pentru a se urmări progresul înregistrat. Rezultă un nou raport detaliat și are loc sesiunea finală de Mentorship.

- NOU 2020: Începând cu anul acesta, magazinele online care înregistrează cele mai bune punctaje și au ales pachetul PLATINUM la înscriere, vor fi mentorate și asupra propriului business de către unii dintre cei mai cunoscuți oameni de afaceri / investitori din România.

Despre DWF

 

Cei doi antreprenori au fondat în urmă cu 7 ani agenția DWF, agenție digitală cu SEO în ADN ce a livrat strategii puternice pentru 650+ de branduri.

De 5 ani sunt membri in juriul GpEC unde jurizeaza și punctează cât de bine stau din punct de vedere SEO magazinele online din România.

Agenția lor, DWF, este parte din CEE Digital Alliance, o alianță din care fac parte 16 agenții premiate din Europa Centrala și de Est.

Apropo de premii, recent DWF a fost nominalizată la 3 categorii în cadrul competiției European Search Awards, una dintre ele fiind „Best Local SEO campaign” pentru clientul Carrefour, cu 244 de locații.

Despre Lensa / Daniel Craciun

 

Daniel Crăciun a avut dintotdeauna spirit antreprenorial. La vârsta de 18 ani deja își înființa prima sa afacere, în domeniul dezvoltării web, iar de atunci au mai urmat și alte încercări, în diferite domenii. Același spirit antreprenorial l-a determinat, în urmă cu șapte ani, să fondeze, cu o investiție de 500 de euro, Lensa.ro, care a ajuns unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de optică din România.

Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a deschis în București cel mai mare showroom de pe piața de optică din România, cu un spațiu efectiv de vânzare de 257 de metri pătrați, iar investiția totală în acest showroom depășește 100.000 de euro.

Pregătește-te să primești răspunsuri la toate întrebările și să vezi care sunt beneficiile experienței GPeC și cum insight-urile învățate în acest proces îți vor rămâne după această competiție.

Eliberează-ți programul și hai cu noi pe Zoom. Click aici pentru a te înscrie.

Articol recomandat de sport.ro
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!

Trăim într-o lume agitată, care ne ține mereu în mișcare.

(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază
(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază

Profi este cel mai mare angajator privat de la noi, cu peste 28.000 de angajați în aproximativ 1.750 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 870 de localități urbane și rurale.

(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament
(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament

Pe întreaga durată a lunii octombrie, abonatele (dar și abonații) Regina Maria pot dona mamelor lor mamografia inclusă integral din abonament.

Recomandări
De ce nu le mai pasă americanilor de Europa și ce s-ar întâmpla dacă SUA ar ieși din NATO. „Ne așteaptă o schimbare mare”
De ce nu le mai pasă americanilor de Europa și ce s-ar întâmpla dacă SUA ar ieși din NATO. „Ne așteaptă o schimbare mare”

Europa de azi nu mai prezintă interes pentru opinia publică americană, pentru că nu mai există nicio personalitate sau o țară europeană care să captiveze imaginația publicului din SUA.

Corespondență Știrile PRO TV | Dezastru după retragerea apelor în regiunea Valencia. Fenomenul infracțional apărut rapid
Corespondență Știrile PRO TV | Dezastru după retragerea apelor în regiunea Valencia. Fenomenul infracțional apărut rapid

Patru români au pierit în inundațiile catastrofale din Spania, iar bilanțul depășește 200 de morți. Dintre victimele din țara noastră, trei formau o familie stabilită de peste 20 de ani în cartierul Torre de la marginea Valenciei.

Zelenski pune Occidentul la zid. „Răspunsul zero” al aliaților care a agitat apele la Kiev
Zelenski pune Occidentul la zid. „Răspunsul zero” al aliaților care a agitat apele la Kiev

Președintele ucrainean Volodimir Zelenski a criticat lipsa de reacție a Occidentului la prezența trupelor nord-coreene în regiunea Kursk din Rusia.