(P) BlueAlliance devine CEE Digital Aliance

cee ad

Principalele agenții de marketing online ale Europei Centrale și de Est oferă servicii integrate sub noul brand CEE Digital Alliance.

Cunoscută anterior sub numele de BlueAlliance, acum CEE Digital Alliance își consolidează poziția pe harta digitală europeană.

Bratislava, 19 noiembrie 2019 - BlueAlliance, o familie a unor agenții Google Premier Partner puternice, a anunțat astăzi un rebranding major, care reflectă evoluția alianței la nivelul de persoana juridică. Noul nume, CEE Digital Alliance, pune accent pe forța sa principală, reprezentată de 15 agenții digitale independente, de top, care sunt acum capabile să ofere servicii pentru întreaga regiune a Europei Centrale și de Est.

„Cred că următoarea etapă a serviciilor digitale depinde strict de o strategie de extindere internațională, în care lansarea serviciilor transfrontaliere și livrarea către clienți, pe mai multe piețe europene, se schimbă de la varianta „posibilă” la un punct „obligatoriu” din planul de creștere al agenției. CEEDA este următorul pas rațional în consolidarea relației dintre cele mai bune agenții partenere de marketing digital din regiunea Europei Centrale și de Est.” – spune Zbigniew Nowicki, director executiv Bluerank și fondator CEEDA.

De la început, cu doi ani în urmă, alianța a crescut de la nouă la 15 membri, menținând-și, totodată, standarde și calitate la nivel înalt. Ideea principală din spatele creării sale a fost, dintotdeauna, să răspundă la cererea clienților partenerilor în ceea ce privește dezvoltarea și extinderea pe piețele CEE. Cel mai bun mod de a face acest lucru este prin intermediul experților locali, care știu întotdeauna cel mai bine caracteristicile pieței autohtone. Aceștia au un acces mai ușor la analize detaliate și un simț mai precis al preferințelor consumatorilor. În cele din urmă, toate acestea se reduc la implementarea activităților de marketing digital adaptate standardelor și obiceiurilor locale. La rândul său, acesta asigură clienților rezultate optime și oferă un profit mai bun al investițiilor. Etosul brandului a fost întotdeauna bazat pe încredere, expertiză, credibilitate, ceea ce a contribuit la un număr tot mai mare de proiecte internaționale precum: Adesa, Bolf, Eobuwie, pentru a numi câteva dintre ele.

Citește și
Cristian Tudor Popescu despre o eventuală anulare a primului tur: „Ar fi o catastrofă și mai mare decât procentajul lui Georgescu”

Odată cu introducerea noului brand, CEEDA oferă un portofoliu cu performanțe mixte ale serviciilor de marketing: optimizarea motoarelor de căutare (SEO), publicitate online, social media marketing și marketing de conținut.

CEE Digital Alliance oferă expertiză locală în marketing digital și competență în limba maternă în: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, regiunea DACH, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Slovacia, Slovenia.

Despre CEE Digital Alliance:

Alianța digitală CEE asociază 15 agenții independente premiante. Alianța le aduce sub același acoperiș, oferind cea mai bună acoperire locală pe piețele CEE cu un singur punct de contact. În afară de aspectele de afaceri, CEEDA este mândră de schimbul de cunoștințe între membrii săi. Unul dintre obiectivele principale este încurajarea acestei cooperări în viitor.

Alianța digitală CEE cuprinde următoarele agenții:
Basta Digital (Slovacia), Bluerank (Polonia), Dinetix (Slovenia), DWF (România), Effectix (Cehia), Fragile (Republica Cehă), GoUp (Slovacia), Growww Digital (Ungaria), Intren (Ungaria), KG Media (Croația), Agenția KOKOS (Slovenia), Netpeak (Bulgaria), Omnicliq Digital (Grecia), SlopeLift (Germania, Austria), WebDigital (România).

Articol recomandat de sport.ro
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară (27 Octombrie - 22 Decembrie 2024) o campanie de prin care se poate câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari.

(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024
(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024

Într-un moment special din cadrul Galei „110 ani de Olimpism în România”, Toyota România a celebrat excelența sportivilor medaliați la Jocurile Olimpice Paris 2024, oferindu-le câte un automobil Toyota Hybrid, ca recunoaștere a performanțelor lor.

(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie
(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie

Fabrica EGGER din Rădăuți, parte a grupului internațional EGGER, reprezintă un model de referință în România pentru integrarea conceptelor de economie circulară și sustenabilitate în industria prelucrării lemnului.

Recomandări
Manifestații pașnice în toată țara împotriva lui Călin Georgescu. Anunțul Jandarmeriei despre protestul din Capitală
Manifestații pașnice în toată țara împotriva lui Călin Georgescu. Anunțul Jandarmeriei despre protestul din Capitală

Tinerii din mai multe orașe din țară au ieșit să protesteze împotriva lui Călin Georgescu, asta după ce candidatul independent a intrat în cel de al doilea tur al alegerilor prezidențiale de pe prima poziție.

Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el
Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el

După ascensiunea fulminantă, obţinută pe TikTok și cu ajutorul influencerilor, Călin Georgescu a început să-şi piardă o parte dintre susținători.

Cum se pregătesc liberalii de alegerile parlamentare. Ilie Bolojan: „Cred că PNL și-a învățat lecția”
Cum se pregătesc liberalii de alegerile parlamentare. Ilie Bolojan: „Cred că PNL și-a învățat lecția”

Începând de miercuri seară, vom discuta cu reprezentanții marilor partide care se vor prezenta duminica, la urne. Primul invitat al Știrilor Pro TV, este Ilie Bolojan, noul președinte interimat al PNL.