(P) BlueAlliance devine CEE Digital Aliance

cee ad

Principalele agenții de marketing online ale Europei Centrale și de Est oferă servicii integrate sub noul brand CEE Digital Alliance.

Cunoscută anterior sub numele de BlueAlliance, acum CEE Digital Alliance își consolidează poziția pe harta digitală europeană.

Bratislava, 19 noiembrie 2019 - BlueAlliance, o familie a unor agenții Google Premier Partner puternice, a anunțat astăzi un rebranding major, care reflectă evoluția alianței la nivelul de persoana juridică. Noul nume, CEE Digital Alliance, pune accent pe forța sa principală, reprezentată de 15 agenții digitale independente, de top, care sunt acum capabile să ofere servicii pentru întreaga regiune a Europei Centrale și de Est.

„Cred că următoarea etapă a serviciilor digitale depinde strict de o strategie de extindere internațională, în care lansarea serviciilor transfrontaliere și livrarea către clienți, pe mai multe piețe europene, se schimbă de la varianta „posibilă” la un punct „obligatoriu” din planul de creștere al agenției. CEEDA este următorul pas rațional în consolidarea relației dintre cele mai bune agenții partenere de marketing digital din regiunea Europei Centrale și de Est.” – spune Zbigniew Nowicki, director executiv Bluerank și fondator CEEDA.

De la început, cu doi ani în urmă, alianța a crescut de la nouă la 15 membri, menținând-și, totodată, standarde și calitate la nivel înalt. Ideea principală din spatele creării sale a fost, dintotdeauna, să răspundă la cererea clienților partenerilor în ceea ce privește dezvoltarea și extinderea pe piețele CEE. Cel mai bun mod de a face acest lucru este prin intermediul experților locali, care știu întotdeauna cel mai bine caracteristicile pieței autohtone. Aceștia au un acces mai ușor la analize detaliate și un simț mai precis al preferințelor consumatorilor. În cele din urmă, toate acestea se reduc la implementarea activităților de marketing digital adaptate standardelor și obiceiurilor locale. La rândul său, acesta asigură clienților rezultate optime și oferă un profit mai bun al investițiilor. Etosul brandului a fost întotdeauna bazat pe încredere, expertiză, credibilitate, ceea ce a contribuit la un număr tot mai mare de proiecte internaționale precum: Adesa, Bolf, Eobuwie, pentru a numi câteva dintre ele.

Citește și
VIDEO. Primele clipe ale dezastrului din Spania. Șoferii așteptau liniștiți la semafor

Odată cu introducerea noului brand, CEEDA oferă un portofoliu cu performanțe mixte ale serviciilor de marketing: optimizarea motoarelor de căutare (SEO), publicitate online, social media marketing și marketing de conținut.

CEE Digital Alliance oferă expertiză locală în marketing digital și competență în limba maternă în: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, regiunea DACH, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Slovacia, Slovenia.

Despre CEE Digital Alliance:

Alianța digitală CEE asociază 15 agenții independente premiante. Alianța le aduce sub același acoperiș, oferind cea mai bună acoperire locală pe piețele CEE cu un singur punct de contact. În afară de aspectele de afaceri, CEEDA este mândră de schimbul de cunoștințe între membrii săi. Unul dintre obiectivele principale este încurajarea acestei cooperări în viitor.

Alianța digitală CEE cuprinde următoarele agenții:
Basta Digital (Slovacia), Bluerank (Polonia), Dinetix (Slovenia), DWF (România), Effectix (Cehia), Fragile (Republica Cehă), GoUp (Slovacia), Growww Digital (Ungaria), Intren (Ungaria), KG Media (Croația), Agenția KOKOS (Slovenia), Netpeak (Bulgaria), Omnicliq Digital (Grecia), SlopeLift (Germania, Austria), WebDigital (România).

Articol recomandat de sport.ro
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani
VIDEO Imagini horror: drogat și băut, fotbalistul de națională a pierdut controlul BMW-ului și a ucis o fetiță de nouă ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!
(P) ME TIME într-un 1SHOT! Dacă vrei să mergi mai departe, începi cu o pauză!

Trăim într-o lume agitată, care ne ține mereu în mișcare.

(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază
(P) Profi, cel mai mare angajator privat de la noi, recunoscut ca Top Employer în România. Iată ce îl diferențiază

Profi este cel mai mare angajator privat de la noi, cu peste 28.000 de angajați în aproximativ 1.750 de magazine proprii și Partener prezente în aproape 870 de localități urbane și rurale.

(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament
(P) Campania #cuMamaLaMamo: Cum poți dona mamei tale mamografia de pe abonament

Pe întreaga durată a lunii octombrie, abonatele (dar și abonații) Regina Maria pot dona mamelor lor mamografia inclusă integral din abonament.

Recomandări
Cine erau românii care au murit în inundațiile din Spania. Dana, Gabi și fiica lor au fost prinși de viitură în garaj
Cine erau românii care au murit în inundațiile din Spania. Dana, Gabi și fiica lor au fost prinși de viitură în garaj

Forța viiturii care a măturat cartierele de la marginea Valenciei și a luat zeci de vieți se vede în imaginile filmate de localnici care trăiau în același bloc cu o familie de români.

Corespondență Știrile PRO TV | Tensiune în creștere la Washington, americanii se pregătesc pentru violențe după alegeri
Corespondență Știrile PRO TV | Tensiune în creștere la Washington, americanii se pregătesc pentru violențe după alegeri

Ne apropiem de punctul culminant al campaniei prezidențiale din Statele Unite, cu doar patru zile înainte de ziua decisivă pentru aflarea următorului președinte al SUA.

Doi soți din Brașov au părăsit Anglia și au pariat pe turismul din România. „Asta este cea mai mare bucurie a noastră”
Doi soți din Brașov au părăsit Anglia și au pariat pe turismul din România. „Asta este cea mai mare bucurie a noastră”

10% dintre românii plecați în străinătate lucrează în restaurante sau hoteluri. Au învățat acolo ce înseamnă industria ospitalității, iar azi cu banii câștigați ori accesând fonduri europene dezvoltă în țară afaceri în turism.