Ads by INTERNET PROTV

Ce risca persoanele care isi incep viata sexuala prea devreme. Concluzia unui studiu controversat

acum 5 luni 26 zile
Sex

Un studiu recent sustine sfatul dat de cei mai multi parinti, care isi sfatuiesc copiii sa nu-si inceapa prea devreme viata intima. Acum e demonstrat stiintific: relatiile fizice au efecte negative asupra adolescentilor.

Ads by INTERNET PROTV

Cercetatorii de la Universitatea de stat din Ohio au realizat un studiu pe cobai: au ales exemplare foarte tinere si le-au pus sa se imperecheze.

Concluzia lor a fost surprinzatoare: creierul animalelor a avut de suferit in urma acestor experiente, scrie Live Science.

Savantii au observat manifestari de depresie si modificari fizice la nivelul creierului, provocate de cresterea nivelului de testosteron in urma actului sexual.

Ei atrag insa atentie ca studiul nu a fost facut si pe oameni, deci nu pot recomanda categoric abstinenta adolescentilor.

In cazul oamenilor, pot exista mai multe motive in cazul aparitiei unor probleme de comportament: pe langa cresterea nivelului de hormoni, in cazul inceperii vietii sexuale, tinerii pot fi afectati de educatia primita si de alte experiente sociale percepute negativ.

Potrivit unei statistici realizate de Centrul de Control si Prevenire a Bolilor, 13% dintre adolescentii de 15 ani din Statele Unite au intretinut relatii intime, iar vasta medie de incepere a vietii sexuale este de 17 ani.

Sursa: LiveScience
Citeste mai multe despre: adolescenti, relatii intime, studiu,

Comentarii(0)

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.stirileprotv.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume:
Mesaj:
60578211
© 2011 Stirileprotv.ro. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii