Sansele ca un asteroid sa loveasca Pamantul in 2032. Ce a descoperit un astronom din Ucraina

×
Codul embed a fost copiat

Un astronom din Ucraina a descoperit o noua amenintare la adresa planetei noastre. Un asteroid care ar putea lovi Pamantul peste 19 ani, mai precis pe 26 august 2032.

Cercetatorul spune ca este vorba despre un asteroid cu o lungime de 400 de metri si ca descoperirea lui a fost confirmata de colegi de peste hotare.

Probabilitatea impactului este de unu la 63.000, iar dintre asteroizii cunoscuti doar unul mai are o probabilitate atat de mare de a lovi Terra.

Astronomul a calculat ca impactul ar provoca o explozie echivalenta cu 2.500 de megatone de TNT, ale carei efecte s-ar simti pe toata suprafata planetei.

Starul din Premier League care le-a lăsat însărcinate pe soție și pe amantă în aceeași perioadă a devenit tată pentru a șasea oară
NASA a aflat cand va veni sfarsitul lumii. Pamantul va fi lovit cu 61.000 km/ora. SIMULARE GRAFICA

Sfarsitul lumii ar fi trebuit sa vina pana acum de zeci de ori. Insa o predictie anume chinuie mintile astronomilor de mai bine de 50 de ani.

NASA a identificat asteroidul care are mari sanse sa loveasca Pamantul. Cand ar avea loc impactul

NASA anunta ca, din cei 10.000 de asteroizi aflati in apropierea Terrei, unul se va apropia foarte mult de planeta noastra, iar riscul unui impact nu poate fi exclus.

NASA a dezvaluit cum va captura in 2025 primul asteroid, printr-un filmulet de prezentare

NASA a realizat un film de prezentare al proiectului care va identifica, captura si schimba directia unui asteroid, misiune programata pentru anul 2025.

Ministrul Sănătății anunță că se lucrează la o strategie care să limiteze trimiterea pacienţilor de la stat la privat

Alexandru Rafila, a declarat joi, în contextul acuzaţiilor care i se aduc medicului Cătălin Cîrstoiu, că ar trebui făcută o declaraţie pe proprie răspundere a medicilor care lucrează în instituţiile publice, că nu direcţionează pacienţi la privat.

Percheziții ale Parchetului European la instituții publice din Botoșani privind o fraudă de 160.000 € care implică fonduri UE

Parchetul European (EPPO) din Cluj-Napoca şi (România) efectuează astăzi percheziţii în mai multe locaţii.

Ghidul ANAF pentru frizeri, coafeze și manichiuriste. Ce trebuie să facă până pe 25 mai

Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoanele fizice din prestarea unor activități de înfrumusețare/întreținere corporală, a fost publicat joi de ANAF.