Ads by INTERNET PROTV
ultimele stiri
«
»

Bucuresti-Ploiesti, autostrada fara cap si fara coada. Cat dureaza finalizarea ultimilor 7 kilometri

Embed:

Viitorul ministru al Transporturilor ar trebui sa rezolve problema autostrazilor construite fara cap si fara coada.

Asa este soseaua de mare viteza Bucuresti-Ploiesti, evitata de soferi pentru ca este foarte complicat sa ajungi la ea. Lipsesc sapte kilometri, care ar fi trebui s-o lege de Capitala si care vor fi gata, culmea vitezei, poate la anul.

Pe tronsonul de sapte kilometri, care ar lega A3 de Bucuresti, se lucreaza timid la terasament. Muncitorii nu se grabesc deloc, dupa cum se poate observa de la distanta.

In planurile initiale, autostrada urma sa aiba patru intrari. Prima si singura functionala, cea de pe centura, are deja un sens giratoriu si un pod.

Celelalte sunt inca in stadiu de proiect, asa ca soferii ocolesc autostrada.

Exact cu un an in urma a fost data in exploatare autostrada Bucuresti - Ploiesti, fara tronsonul care leaga Centura de Capitala. Autoritatile au promis in acel moment ca il vor termina in 12 luni. Astazi, insa, nu circulam in viteza pe aici, in schimb am primit o noua promisiune:

"Anul acesta sunt finantati siguri 2,8 kilometri si la anul 4, ca sa se termine.", promite Dan Sova, ministrul Proiectelor de Infrastructura.

Adica, la sfarsitul acestui an ar trebui sa fie gata a doua intrare, cea din strada Popasului. Din pacate, nici aceasta nu face autostrada mai accesibila. In strada Popasului, o artera cu o singura banda pe sens ar trebui sa verse traficul de pe trei benzi pe sens. Zona va deveni un adevarat cosmar pentru soferi.

Tronsonul de 7 kilometri dintre Centura si Bucuresti va avea trei benzi pe sens. Muncitorii n-au turnat nici macar asfaltul, dar au montat bordurile de despartire a sensurilor, care nu ajuta pe nimeni in acest moment.

 

Sursa: Pro TV, Data publicarii: 15 Iulie 2013
Citeste mai multe despre: autostrada, ministrul transporturilor, dan sova,
Ultimele stiri
 
 
 
© 2016 Stirileprotv.ro. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii | Despre cookie-uri | Feed