Un asteroid „potențial periculos” va trece aproape de Pământ, vineri. Este mai mare decât Statuia Libertății

Un asteroid imens, urmărit cu atenție de NASA, va trece „aproape” de Pământ vineri, 12 mai, potrivit The Sun.

Din cauza dimensiunii și a vitezei cu care se apropie, NASA a plasat asteroidul pe lista „NEO Earth Close Approaches”, unde apar toate obiectele care trec aproape de Pământ.

Agenția spațială americană estimează că Asteroidul 2023 HT4 are un diametru de până la 130 de metri, fiind chiar mai mare decât Statuia Libertății de la New York.

Un asteroid de această dimensiune ar putea provoca un dezastru dacă ar lovit Pământul.

De aceea, dacă un asteroid se află la mai puțin de 7,5 milioane de km de Pământ și este mai mare decât o anumită dimensiune, este considerat „potențial periculos” de agențiile spațiale.

Cunoscutul influencer Andrei Versace, găsit mort în casă. Ce spune Poliția despre „Regele fițelor”

Uriașul asteroid care trece pe 12 mai este de așteptat să treacă la aproximativ 6,1 milioane de mile distanță de planeta noastră.

Frumoase și valoroase. Zece sportive românce superbe care merg la Paris ca să câștige medalii | FOTO
„Ești ceea ce mănânci”. Cum pot fi folosite alimentele ca medicament

În timp ce conceptul de folosire a alimentelor ca medicament a fost de bază în urmă cu sute de ani, multe societăţi actuale sunt fie supraalimentate, fie subnutrite.

Studiu: Un nou model de inteligenţă artificială (AI) poate genera noi proteine care nu există în natură

La fel cum ChatGPT generează text prin predicţii cu privire la cele mai probabile cuvinte care urmează într-o propoziţie, un nou model de inteligenţă artificială (AI) poate genera noi proteine "care nu există în natură".

Ne contaminăm cu 5 grame de microplastic săptămânal, cu consecințe fatale pentru organism. Cum ajung în corp

Oamenii de știință atrag din nou atenția că suntem tot mai expuși la microplastic. Un studiu al Universității din New Mexico estimează că, într-o săptămână, ingerăm în medie 5 grame de particule minuscule, echivalentul greutății unui cârd bancar.

Noi proteste în Leeds, după revolta violentă a românilor. Alte 5 persoane au fost reținute, printre care și un român

Continuă protestele în orașul Leeds, din nordul Angliei. Alte 5 persoane au fost reținute, printre care și un român de 37 de ani. Bărbatul ar fi apărut într-o filmare, când încerca să dea foc unui autobuz.

Cine este posibilul ucigaș al dentistei, care tocmai a fost prins în Brăila. A fost eliberat în martie din închisoare

După 4 zile de căutări, principalul suspect în cazul uciderii doctoriței stomatolog din Republica Moldova a fost prins și reținut pentru 24 de ore.

Pana informatică de la Microsoft a creat haos în aeroporturi. Cum au reacționat oamenii. „Cumpărăm apă cu 10 lei, lux”

Milioane de oameni au apucat să vadă vineri pentru câteva ore cum ar arăta lumea cu o pană globală a sistemelor informatice.