Noi imagini spectaculoase surprinse de robotul trimis de China pe Marte

×
Codul embed a fost copiat

Noi imagini de pe Marte. Au fost surprinse de robotul trimis de China pentru a explora Planeta Roșie.

Filmarea, prezentată de Administraţia Spaţială de la Beijing, redă panorama zonei de aterizare, peisajul marţian şi un selfie al roverului cu platforma de aterizare.

"Zeul focului", așa cum a fost denumit vehiculul spațial chinez, are scopul de a studia solul marțian şi de a căuta urme de viaţă din trecutul planetei.

China este a doua țară care explorează în această perioadă Planeta Roșie, după Statele Unite.

NASA se așteaptă ca roverul său să colecteze prima probă de pe Marte luna viitoare, și ar urma să revină pe Pământ abia în 2031.

Un om de știință din Ivy League crede că NASA a dus accidental viață pe Marte. ”Pot face ravagii”
Un renumit om de ştiinţă crede că NASA a adus accidental viață pe Marte. ”Pot face ravagii”
Xi Jinping a făcut cea mai mare restructurare a armatei chineze din ultimul deceniu. Strategia din spatele deciziei sale

VIDEO Presa din Ungaria a reacționat după ce FCSB a câștigat titlul de campioană: "Nimeni nu a reușit asta"
Roverul chinez Zhurong a efectuat prima sa deplasare pe suprafaţa planetei Marte

Un rover chinez robotizat şi controlat de la distanţă a coborât pe rampa modulului său de asolizare, sâmbătă, şi a efectuat prima lui deplasare pe suprafaţa "Planetei Roşii".

Un genetician al Universității Cornell susține că viața descoperită pe Planeta Roșie ar fi putut proveni de fapt de pe Pământ, din laboratoarele NASA, în ciuda procedurilor minuțioase de curățare și a asamblării navelor spațiale în camere speciale.

O nouă performanță istorică pe Marte. Roverul Perseverance a reușit să producă oxigen

Roverul Perseverance al NASA a reuşit o nouă performanţă, transformând dioxidul de carbon din atmosfera planetei Marte în oxigen, o premieră pe o altă planetă, a anunţat miercuri agenţia spaţială americană.

Gabriel Liiceanu: Rușii trăiesc de opt secole cu supunerea și instinctul de invadare în gene. „Nu se vor opri”

După opt secole de totalitarism, poporul rus “are supunerea interiorizată în genele sale istorice”, și e gata să își activeze oricând “instinctul de invadare”, pentru că “este învățat să cucerească lumea”.

Rusia se dezlănțuie pe frontul din Ucraina, după ajutorul militar anunțat de SUA. Un atac masiv a fost ordonat de Kremlin

Forţele de apărare ucrainene au respins, sâmbătă, 59 de atacuri inamice în cinci sectoare ale liniei de front, cele mai multe dintre ele pe ruta Avdiivka.

Oamenii au rămas izolați după surparea străzii din Cluj-Napoca. Nu pot ajunge la ei nici ambulanțele

Autoritățile fac cercetări la Cluj-Napoca, unde o bucată dintr-o stradă s-a surpat. O expertiză va arăta ce lucrări sunt necesare. Între timp, traficul este oprit în zonă și sunt luate în calcul rute alternative.