Descoperire fascinantă în Polonia. Cercetătorii confirmă existența monștrilor marini

creatură
Natural History Museum, University of Oslo, Norway

Fosilele unui monstru marin vechi de 150 de milioane de ani au fost descoperite recent în Polonia. Resturile pietrificate aparțineau unui pliosaur, o reptilă dispărută care putea atinge peste 30 de metri lungime și o greutate de câteva tone.

Fosilele au fost descoperite într-un câmp de porumb din Krzyzanowice, în apropierea munților Swietokrzyskie, o zonă pe care studiul o descrie drept „bogată în fosile de reptile costiere și pelagice”.

Unul dintre descoperitori, paleontologul Daniel Tyborowski, a descris în detaliu dimensiunile platozaurilor, relatează FoxNews.

„Aveau cranii puternice, mari și maxilare masive, cu dinți mari și ascuțiți", a spus Tyborowski. „Creaturile au trăit în perioada jurasică târzie”, a adăugat acesta.

În plus, cercetătorii au descoperit, oase de broaște țestoase antice și oase ale strămoșilor crocodililor moderni.

Botswana
Locul în care ar fi apărut primii oameni pe Pământ. Descoperire uriașă a cercetătorilor
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

Tyborowski, care a spus că descoperirile au fost primele pentru Polonia, speră că cercetătorii vor mai găsi astfel de fosile.

În decembrie, a mai fost descoperită fosila unui „monstru de mare” în vârstă de 180 de milioane de ani, din epoca Jurassic, fiind asemănătoare cu a unui delfin.

Descoperire impresionantă în Alpi, făcută de câțiva tineri. Datează de peste 5 mii de ani

Un grup de tineri au găsit rămășițele mumificate ale unui bărbat cunoscut sub numele de Otzi, al cărui cadavru a fost descoperit în 1991, undeva la 3.210 m altitudine, în Alpi. Rămășițele acestuia sunt vechi de 5.300 de ani.

Oamenii de știință au descoperit locul în care ar fi apărut primii oameni moderni, în urmă cu 200.000 de ani.

Un bărbat din Bistriţa a găsit o sabie veche de 2.000 de ani. Ce descoperire a făcut apoi

Descoperire arheologică importantă într-o localitate din Bistriţa Năsăud.

În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim

Deși presați de cheltuieli prea mari la buget, oficialii au în plan o nouă majorare a salariilor, în an electoral.

Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor

Noul pachet de ajutor american pentru Ucraina va include și rachete ghidate cu o rază de acțiune de 300 de km.

Filmul evenimentelor. Cum s-a rupt coaliția PSD-PNL la Primăria Capitalei, din cauza medicului Cătălin Cîrstoiu

După două luni de căutări și încă una în care au făcut campanie pentru medicul Cătălin Cîrstoiu, liderii PNL și PSD au anulat toate planurile comune pentru Primăria generală a Capitalei.