Cea mai clară poză a suprafeței Soarelui făcută vreodată. Cu ce seamănă

Soare
Getty

Oamenii de știință au reușit să facă cea mai apropiată și clară poză a suprafeței Soarelui, cu cel mai mare telescop din lume.

Telescop, care se află în Hawaii, a surprins o fotografie a suprafeței Soarelui, cu cea mai bună rezoluție de până acum, scrie Mirror.

În imagini se poate vedea mai multe celule aurii, asemănate de cercetători cu un fagure de miere.

Specialiștii susțin că prin intermediul acestui telescop se vor descoperi multe secrete ale Soarelui și a impactului asupra planetei noastre.

„Aceste imagini reprezintă doar începutul”, a mai susținut un expert.

gaura neagra
Ce ar fi de fapt planeta nedescoperită ,,Planet Nine”. Anunţul cercetătorilor

Descoperire uluitoare făcută de astronomi. Are coada de 14 ori mai mare decât diametrul Terrei

O nouă fotografie a cometei Borisov, cel de-al doilea vizitator interstelar cunoscut care traversează Sistemul Solar, realizată de astronomi de la Universitatea Yale, a dezvăluit unele detalii inedite despre acest obiect cosmic, potrivit Space.com.

Ce ar fi de fapt planeta nedescoperită ,,Planet Nine”. Anunţul cercetătorilor

Dovezile descoperite de astronomi potrivit cărora în sistemul nostru solar ar exista o planetă nedescoperită, denumită de către aceștia ,,Planet Nine”, au fost deturnate de noi descoperiri care sugerează că această planetă este de fapt o gaură neagră.

Ce au descoperit astronomii în Univers: „Este atât de misterioasă, dar și de fascinantă”

Astronomii au descoperit „cea mai mare stea” din Univers, care este de două ori mai mare decât masa Soarelui și de aproape 700.000 de ori mai grea decât Pământul.

„Perla rară” care i-a fascinat pe astronomi. Descoperire majoră în atmosfera unei planete

Avem cea mai bună planetă candidat pentru căutarea vieții extraterestre.

„Război total” pe Twitter între Volodimir Zelenski și Elon Musk, după ce fondatorul Tesla a făcut propuneri de pace

Volodimir Zelenski, președintele Ucrainei, a intrat în conflict deschis cu Elon Musk.

Autoritățile dau asigurări că lacurile de acumulare din România sunt într-o stare tehnică bună. Realitatea este însă alta

În România există peste două mii de lacuri de acumulare artificiale, susțin autoritățile de mediu. Ele asigură alimentarea cu apă a localităților şi a sistemelor de irigații şi reglează debitele pentru evitarea inundațiilor.

„e-Estonia, model pentru viitor”. Micul stat nord-european, în topurile mondiale privind digitalizarea sectorului public

Visul românilor de a scăpa de dosarul cu șină și de cozile de la ghișee a devenit realitate, dar nu la noi, ci în Estonia. În micuțul stat fost sovietic din nordul Europei, toate serviciile publice pot fi accesate online.