Primaria Capitalei a decis pe unde trece autostrada suspendata! Vezi aici

×
Codul embed a fost copiat

Autostrada va lega bulevardele mari si va fi asemanatoare cu actuala centura a Bucurestiului, dar in aer, in interiorul orasului.

Sorin Oprescu si specialistii sai lucreaza la proiectul drumului de 40 de kilometri ce va ocoli la inaltime zona centrala.

Desi nu vor sa dea detalii, specialistii de la infrastructura din cadrul Primariei ies zilnic pe teren pentru a gasi solutii. Nu de alta, dar drumul care trebuie construit la zece metri inaltime trebuie sa se strecoare cumva printre blocuri si case.

Proiectul prevede ca toate bulevardele care duc spre iesirile din Bucuresti sa aiba acces la autostrada suspendata.

Un punct important este intersectia cu bulevardul Theodor Pallady. Acesta va fi de fapt punctul prin care Autostrada Bucuresti-Pitesti va fi legata de Autostrada Soarelui.

Citește și
Autostrada
Autostrada Soarelui are nevoie de harti noi: traseul ei este incert!

Legatura dintre A1 si A2 nu este insa principalul motiv pentru care Primaria vrea sa puna la punct acest traseu. Drumul se vrea, in primul rand, o solutie pentru soferii satui de traficul Capitalei.

Pana cand schita de pe hartie, cu 40 de kilometri de autostrada si cate trei benzi pe sens, sa fie pusa in practica mai dureaza.

In cel mai fericit caz, proiectul ar putea fi gata anul viitor, insa lucrarile nu pot incepe mai devreme de 2010.

In paralel, la Primaria Capitalei se lucreaza deja la un alt proiect ce priveste tot un drum suspendat, deasupra liniilor de cale ferata care inconjoara Bucurestiul.

Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
O centura deasupra caii ferate, noul proiect la edililor din Bucuresti
O centura deasupra caii ferate, noul proiect la edililor din Bucuresti

Edilii capitalei discuta un proiect pentru o noua centura pe deasupra caii ferate ce inconjoara orasul.

Autostrada Soarelui are nevoie de harti noi: traseul ei este incert!
Autostrada Soarelui are nevoie de harti noi: traseul ei este incert!

Cu totii stim unde incepe Autostrada Soarelui si unde ne duce. Nimeni nu stie insa cu exactitate pe unde o ia. Nu este un banc si nicio ghicitoare.

Autostrada Bucuresti-Ploiesti, oficial in moarte clinica
Autostrada Bucuresti-Ploiesti, oficial in moarte clinica

Pe santiere se munceste la limita de avarie, iar constructorii au inceput sa-si mute utilajele in alte parti. Motivul este acelasi, de un an si jumatate. Statul intarzie la nesfarsit exproprierile si nu a achitat, inca, nici macar un metru de drum.

Recomandări
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție

Începe o săptămână de foc pentru partidele pro-europene care negociază formarea noului Guvern. Liderii PSD, PNL, USR și UDMR se vor reuni pentru a discuta despre programul comun de guvernare, pe baza datelor din buget.

Horațiu Potra, adus la sediul IGPR pentru percheziții informatice. Fostul membru al Legiunii Străine, neînsoțit de avocat
Horațiu Potra, adus la sediul IGPR pentru percheziții informatice. Fostul membru al Legiunii Străine, neînsoțit de avocat

Horațiu Potra a revenit, luni dimineață, la sediul Inspectoratului General al Poliției. Fostul membru al Legiunii Străine asistă și de această dată la percheziții informatice care îl vizează personal.

Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989
Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989

Ziua de 16 decembrie 1989 a rămas în istorie ca reprezentând începutul sfârşitului pentru regimul condus de Nicolae Ceauşescu.