Ce ii face fericiti pe romani? Masina de lux, plasma si bijuteriile
Un sfert dintre romani (23%) vor sa cumpere produse care apartin marcilor de prestigiu, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata GfK Romania.
Aproape jumatate dintre romani (47%) considera ca achizitia celor mai noi produse si dispozitive electronice pentru locuinta contribuie la o viata frumoasa si la succesul personal.
Imbracamintea, accesoriile si bijuteriile sunt importante pentru 39% dintre romani, in timp ce la nivel global procentul ajunge la 31%, potrivit unei cercetari realizate anul trecut. 27% din consumatorii romani apreciaza ca o marca a succesului personal este o masina de lux sau achizitia unei a doua masini, informeaza Ziarul Financiar.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„Pentru romani este important succesul in viata, iar succesul este de multe ori tradus prin bunastare si statut. Prin urmare este natural ca acele lucruri care demonstreaza cele doua caracteristici sa reprezinte aspiratii, sa fie parte a vietii pe care oamenii si-ar dori sa o traiasca“, comenteaza si Anca Zamfirescu, senior researcher GfK Romania - Customer Research Division.