Ce ii face fericiti pe romani? Masina de lux, plasma si bijuteriile
Un sfert dintre romani (23%) vor sa cumpere produse care apartin marcilor de prestigiu, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata GfK Romania.
Aproape jumatate dintre romani (47%) considera ca achizitia celor mai noi produse si dispozitive electronice pentru locuinta contribuie la o viata frumoasa si la succesul personal.
Imbracamintea, accesoriile si bijuteriile sunt importante pentru 39% dintre romani, in timp ce la nivel global procentul ajunge la 31%, potrivit unei cercetari realizate anul trecut. 27% din consumatorii romani apreciaza ca o marca a succesului personal este o masina de lux sau achizitia unei a doua masini, informeaza Ziarul Financiar.
„Pentru romani este important succesul in viata, iar succesul este de multe ori tradus prin bunastare si statut. Prin urmare este natural ca acele lucruri care demonstreaza cele doua caracteristici sa reprezinte aspiratii, sa fie parte a vietii pe care oamenii si-ar dori sa o traiasca“, comenteaza si Anca Zamfirescu, senior researcher GfK Romania - Customer Research Division.