Un mare retailer de modă online a blocat retururile a 42.000 de clienți care returnau prea multe produse
Retailerul online de modă suedez Boozt AB a anunțat joi că a blocat retururile a 42.000 de clienți, pentru că au returnat prea multe articole pe care le-au achiziționat, considerând că acțiunile lor sunt prea costisitoare pentru companie și mediu.
Clienții care au fost blocați pe termen nelimitat au trimis înapoi articole fie pentru că nu se potrivesc, fie pentru că au regretat achiziția, a spus Ask Kirkeskov Riis, purtătorul de cuvânt al magazinului online multibrand, care vinde haine și produse de înfrumusețare, relateză Washington Post.
El a precizat că acești clienți „exploatează în mod repetat nivelurile ridicate ale serviciilor de transport gratuit și returnări în detrimentul afacerii noastre, al altor clienți și al mediului”.
Alegeri 2024
21:55
Alegeri prezidențiale. Primarul Dominic Fritz: ”Un cetățean a fost amendat pentru o postare despre Elena Lasconi pe Facebook”
20:15
AUR depune plângere penală împotriva ministrului de Externe: ”Fraudare masivă a alegerilor prezidenţiale” din diaspora
19:14
Alegeri prezidențiale 2024. Secțiile de vot din toată țara sunt pregătite. Pedepse aspre pentru cei care încalcă legea
19:07
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spun românii care votează din străinătate: ”Doamne ajută!”. ”De noi depinde soarta țării”
Într-un e-mail adresat The Associated Press, el a spus că acești clienți reprezintă mai puțin de 2% din „cei peste 3 milioane de clienți de pe Boozt”, dar aproximativ 25% din volumul total de returnări.
„Prin întreruperea acestor conturi și reducerea veniturilor inutile, Boozt a economisit aproximativ 791 de tone de CO2 în 2022, ceea ce a eliminat necesitatea a aproximativ 600 de camioane de livrare pe parcursul unui an”, a spus el.
Compania de comerț electronic este listată pe NASDAQ și are peste 1.200 de angajați. Boozt AB operează în mai multe țări europene.
Sursa: Washington Post
Etichete: magazin, comandă online, retur, myimpact,
Dată publicare:
25-05-2023 21:27