Modalitatea prin care o femeie a reușit să mănânce pe gratis la restaurant. „Am fost dezgustat și furios, foarte furios”
Proprietarul unui pub a rămas profund dezgustat și dezamăgit după ce o clientă și-a smuls câteva fire de păr și apoi le-a pus în mâncare pentru a obține o rambursare.
Tom Croft, în vârstă de 32 de ani, a fost nevoit să returneze unei cliente 12,95 lire sterline pentru o cină care conținea friptură de vită, la Observatory din Blackburn, Lancashire, după ce aceasta a pretins că a găsit un fir de păr în mâncare. După ce a verificat imaginile de pe camerele de supraveghere, a fost șocat să vadă că femeia și-a pus propriul păr în mâncare, scrie Daily Star.
Alegeri 2024
20:17
Ludovic Orban se retrage din cursa prezidențială și își anunță susținerea pentru Elena Lasconi. Reacția candidatei USR
19:41
Nicuşor Dan: Ar fi bine să rămână un singur candidat al partidelor de dreapta la prezidenţiale
10:00
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
Disgust as woman caught on pub CCTV putting own hair in food before demanding refundhttps://t.co/maldM8IyJH pic.twitter.com/6oDqus819v
— Daily Star (@dailystar) November 9, 2023
Înregistrarea video arată cum femeia îi șoptește ceva unui bărbat, apoi începe să rupă câteva fire din părul ei și-l pune în farfuria pe jumătate goală. Tom a spus că femeia s-a plâns apoi unui membru al personalului și a provocat o scenă la bar, motiv pentru care i s-a restituit integral banii pentru mâncarea comandată.
„Am revăzut imaginile pentru a constata ce nu a mers bine, în cazul în care un membru al personalului nu avea părul legat la spate sau altceva, dar apoi am găsit clipul. Am fost dezgustat și furios, foarte furios. Există oameni care sunt dispuși să pună în pericol reputația unei afaceri și locurile de muncă ale personalului pentru o masă de 12,95 lire sterline. Echipa de bucătari ar fi putut apoi să creadă că a fost vina lor, când ei nu au făcut absolut nimic greșit”, a spus proprietarul.
Tom este coproprietar al restaurantului de cinci ani și jumătate, dar spune că nu a mai trăit niciodată așa ceva. El a adăugat că, dacă nu ar fi găsit imaginile de pe camerele de supraveghere, reputația afacerii sale ar fi fost „știrbită”.