Boeing a ales un alt nume pentru modelul 737 Max după catastrofele aeriene în care a fost implicat
Boeing renunță discret la denumirea 737 Max a avionului său care a fost implicat în două catastrofe aeriene soldate cu moartea a aproape 350 de oameni.
O comandă făcută de o companie poloneză relevă faptul că Boeing a început să renunțe la denumirea Max a ultimelor sale avioane model 737, care devin acum 737-8, scrie The Guardian.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Noul nume a fost folosit până acum doar în interiorul companiei și a apărut public cu ocazia anunțului făcut de producătorul de avioane referitor la comanda înaintată de Enter Air Polonia pentru patru astfel de aeronave.
„În ciuda crizei actuale, este important să ne gândim la viitor. În acest scop, am convenit să comandăm mai multe avioane 737-8. În urma verificărilor riguroase la care 737 Max este supus, sunt convins că va fi cea mai bună aeronavă din lume pentru mulți ani următori”, a declarat Grzegorz Polaniecki, director general la Enter Air.
Reautorizarea 737 Max este analizată de mai bine de un an de la retragerea la sol în toată lumea a acestui model, după catastrofele aeriene din Indonezia (2018) și Etiopia (2019) în care au murit aproape 350 de persoane.
Situația producătorului de avioane a fost agravată și de criza coronavirusului, care a lovit întreaga industrie aeronautică.
Peste 400 de comenzi anulate anul acesta
Clienții Boeing au anulat anul acesta peste 400 de comenzi pentru avioanele 737, a anunțat compania săptămâna trecută.
Producătorul a precizat însă miercuri că Enter Air a plasat o comandă pentru două avioane 737-8, cu opțiune pentru încă două aeronave.
După finalizarea contractului, flota 737-8 a companiei poloneze va ajunge la 10 avioane.
”Deși este importantă, pentru că este prima comandă din decembrie 2019 încoace, este totuși o comandă mică. Enter Air a avut probabil o reducere semnificativă”, a spus Chris DeNicolo, analist S&P Global Ratings.