Salariul minim brut creste de miercuri la 540 de lei

60156927

Salariul de baza minim brut pe tara creste, de miercuri, de la 500 la 540 de lei, urmand ca de la 1 ianuarie 2009 sa fie majorat la 600 de lei.


Guvernul a decis majorarea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata cu opt la suta, de la 500 lei la 540 de lei, conform acordului incheiat in luna iulie cu sindicatele si patronatele.

Conform intelegerii incheiate, salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata se stabileste la 540 lei lunar, in perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2008, pentru un program complet de lucru de 170 ore in medie pe luna, reprezentand 3,176 de lei pe ora.

Mai multe informatii despre acest subiect pe www.mediafax.ro.

Articol recomandat de sport.ro
Apariție surpriză la meciul lui Cristi Chivu din Serie A! David Popovici, primit cu un cadou special de Inter
Apariție surpriză la meciul lui Cristi Chivu din Serie A! David Popovici, primit cu un cadou special de Inter
Citește și...
60158957
Leul este prins in valtoarea crizei financiare
Leul a resimtit luni in plin noul seism provocat pe pietele internationale de nationalizarea grupului belgian Fortis si a creditorului britanic Bradford&Bingley.
60156565
Romania resimte din plin criza de pe plan international
Banca Nationala a anuntat luni un curs de 3,7028 lei pentru un euro, valoare ce n-a mai fost atinsa de sase luni.
60159035
Bursele asiatice, la minimele ultimilor trei ani. Dow, la minim istoric
Bursele asiatice au inregistrat marti scaderi, dupa ce luni Congresul american a respins planul de salvare a bancilor elaborat de seful Trezoreriei americane Henry Paulson, informeaza Bloomberg.