Autostrada? Nu-s bani de exproprieri! Pipera vinde si la jumatate de pret

×
Codul embed a fost copiat

"Luati-ne terenurile la jumatate de pret sau si mai ieftin". Este mesajul celor din Pipera catre constructorii de autostrazi.

Daca anul trecut nu isi cedau parcelele nici pentru 500 de euro pe metru, acum sunt dispusi sa lase enorm, doar, doar transforma hectarele de praf in banii de care au nevoie ca de aer.

Desi arata pe suprafete mari ca o groapa de gunoi, metrul costa anul trecut chiar si 1000 de euro, tocmai de aceea statul si-a luat gandul de la ele pentru 2009.

Toate fondurile de anul acesta au fost deja folosite pentru tronsonul Moara Vlasiei - Ploiesti. Cu alte cuvinte, n-au mai ramas fonduri pentru cei 6500 de metri de autostrada din Bucuresti pana la soseaua de centura. Aici, statul are de expropriat terenuri care pe hartie valoreaza aproape 100 de milioane de euro. O parte importanta ar ajunge la Gigi Becali sau la fratii Negoita.

Pentru anul viitor, Ministerul Transporturilor a cerut dublarea bugetului tocmai pentru a putea plati si exproprierile urgente. O prioritate ramane si aeroportul Henri Coanda, care are nevoie de inca 600 de hectare pentru a fi extins si modernizat.

Citește și
Autostrada Transilvania
Autostrazi? Statul e dator vandut. Constructorii asteapta banii
Articol recomandat de sport.ro
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Kosovarii nu au uitat de România! Cum au reacționat după tragerea la sorți a preliminariilor Cupei Mondiale
Citește și...
"Utilizatorii autostrazilor trebuie sa plateasca"

Treptat, romanii vor fi nevoiti sa se obisnuiasca cu ideea ca utilizarea autostrazilor si a altor investitii majore nu se poate face decat cu plata, a declarat in exclusivitate pentru Gandul, Yves Thibault de Silguy, presedintele grupului francez Vinci.

Autostrazi? Statul e dator vandut. Constructorii asteapta banii
Autostrazi? Statul e dator vandut. Constructorii asteapta banii

Suntem prea saraci ca sa platim autostrazile aflate in constructie si nici solutii pentru viitor nu prea avem. Statul are datorii la constructori, care au de incasat aproape un miliard de lei pentru lucrari finalizate si neachitate.

Tiriac: Romania sa faca autostrazi, cu riscul de a injumatati salariile
Tiriac: Romania sa faca autostrazi, cu riscul de a injumatati salariile

Omul de afaceri le transmite guvernantilor sa construiasca autostrazi, chiar si cu riscul de a injumatati salariile angajatilor.

Recomandări
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție
De ce depinde soarta negocierilor pentru formarea noului Guvern. Răspunsul pe care îl așteaptă fiecare partid din coaliție

Începe o săptămână de foc pentru partidele pro-europene care negociază formarea noului Guvern. Liderii PSD, PNL, USR și UDMR se vor reuni pentru a discuta despre programul comun de guvernare, pe baza datelor din buget.

Horațiu Potra, adus la sediul IGPR pentru percheziții informatice. Fostul membru al Legiunii Străine, neînsoțit de avocat
Horațiu Potra, adus la sediul IGPR pentru percheziții informatice. Fostul membru al Legiunii Străine, neînsoțit de avocat

Horațiu Potra a revenit, luni dimineață, la sediul Inspectoratului General al Poliției. Fostul membru al Legiunii Străine asistă și de această dată la percheziții informatice care îl vizează personal.

Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989
Acum 35 de ani, la Timișoara, s-a strigat pentru prima dată „Libertate”. Cum a început Revoluția din decembrie 1989

Ziua de 16 decembrie 1989 a rămas în istorie ca reprezentând începutul sfârşitului pentru regimul condus de Nicolae Ceauşescu.