Anul acesta se "poarta" discretia la produsele de lux
Criza economica ne-a schimbat viata aproape in intregime, asa ca nu e de mirare ca nici luxul nu mai e ce a fost.
Conceptul s-a transformat pe masura banilor pe care cumparatorii mai sunt dispusi sa-i cheltuie. Bijuteriile sclipitoare, ceasurile de marca sau obiectele decorative trebuie sa fie mai accesibile ca altadata.
Alegeri 2024
12:53
Candidații la alegerile prezidențiale 2024. În ce ordine apar pe buletinele de vot de duminică, 24 noiembrie
12:16
Cine intră în turul 2 al alegerilor prezidențiale. Cotele pe care le au candidații la casele de pariuri
12:08
Cine intră în turul 2. Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr
12:07
Cine intră în turul 2. Ce arată cel mai recent sondaj, publicat cu două zile înaintea alegerilor
In plus, cei mai multi oameni nu mai vor sa-si etaleze bogatia printre semenii lor saraciti, asa ca anul acesta se poarta discretia, chiar si la produsele de lux.
Explicatia vine chiar de la directorul unui mare magazin de lux londonez, care si-a studiat bine clientela.
Cumparatorul de produse de lux nu mai vrea sa demonstreze ca are bani, ci sa se rasfete si prefera obiectele lucrate manual sau prin tehnici unice in lume.
Spre exemplu, un inel care costa totusi 50.000 de dolari ilustreaza foarte bine ce inseamna luxul in 2010: lucruri pretioase, sub o aparenta modesta.