Interviu cu Tereza Tranakas, fondatoare şi CEO Oxygen. Care este cea mai frecventă greșeală de comunicare a companiilor

×
Codul embed a fost copiat

Tereza Tranakas, fondatoare şi CEO Oxygen, a fost invitată la ”Biz Power”, o emisiune realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Vorbim astăzi tot despre business, tot despre antreprenoriat, dar de această dată despre antreprenoriat în comunicare.

Marta Ușurelu: De ce au nevoie oamenii de afaceri, antreprenorii, oamenii care fac business, de comunicare, de un om de PR? Este prima întrebare, cea mai simplă și cea mai grea în același timp.

Tereza Tranakas: ”Așa este. Avem nevoie de comunicare în absolut orice facem, în orice tip de relație. Până la urmă, și acasă, într-un cuplu, e nevoie de comunicare, în relația cu medicul tău. Comunicarea e nelipsită și foarte importantă, pentru că fără ea nu putem să ne conectăm, să transmitem corect ceea ce vrem să spunem. Și atunci, cu atât mai mult pentru companii, pentru branduri, ele trebuie să creeze relații și conexiuni cu angajații, cu publicul lor țintă. Acest lucru se face prin comunicare. Este ceea ce face Oxygen”.

Marta Ușurelu: De altfel, știi că oamenii când își fac business și pornesc la drum își iau și pe cineva la market. De ce au nevoie de o agenție și nu o fac intern?

Citește și
avocado
Interviu cu Sabrina Marinescu, antreprenorul care a lansat cu succes, în ”țara micilor”, restaurante pe bază de avocado
Ucrainenii uciși de un rus în Germania erau soldați răniți în război care se recuperau medical în Bavaria

Tereza Tranakas: ”O agenție, bineînțeles că oferă mult mai multe discipline și mult mai mult know-how pe care un om, poate intern, nu ar putea să-l să le aibă pe toate deodată. Și atunci, când externalizez aceste servicii, bineînțeles că beneficiezi de colaborarea cu profesioniști în domeniu. Îți dau exemplu, în Oxygen avem profesioniști pe zona de reputație, de social media, de research, de creație, deci este un amalgam de cunoștințe pe zona de comunicare, care te pot ajuta în această relaționare cu publicul tău țintă, mult mai mult decât a putea să facă un singur om.”

Marta Ușurelu: Sunt convinsă. Eu pun întrebările astea tocmai ca cei care ne urmăresc să înțeleagă de ce o firmă de comunicare, o companie de comunicare, este bună la casa omului, ca să zic așa. Care sunt greșelile pe care ai văzut tu că le fac cel mai des brand-urile în momentul în care comunică?

Tereza Tranakas:Cred că una din cele mai frecvente greșeli pe care brand-urile sau companiile le fac este să comunice unidirecțional, de la ei către un public, și să nu-și asculte publicul, să nu înțeleagă audiența cu care ei vorbesc. Ei au niște mesaje de transmis, le transmit, dar fără să asculte mai departe și să înțeleagă ce își doresc de fapt cei cu care comunică. Asta este, aș zice, cea mai frecventă greșeală pe care noi am văzut-o.”

Urmăriți integral interviul cu Tereza Tranakas în înregistrarea VIDEO a emisiunii ”Biz Power”.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Anunțul momentului la Rapid: ”99 la sută el va fi noul antrenor”
NEWS ALERT Anunțul momentului la Rapid: ”99 la sută el va fi noul antrenor”
Citește și...
Corneliu Bodea, CEO al grupului Adrem: ”Antreprenorii își iau energia din pasiunea pentru businessul lor”
Corneliu Bodea, CEO al grupului Adrem: ”Antreprenorii își iau energia din pasiunea pentru businessul lor”

Corneliu Bodea, CEO al grupului Adrem, un business de servicii şi soluţii pentru sectorul energetic şi industrial, a fost invitat la ”Biz Power”, o emisiune realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Interviu cu Sabrina Marinescu, antreprenorul care a lansat cu succes, în ”țara micilor”, restaurante pe bază de avocado
Interviu cu Sabrina Marinescu, antreprenorul care a lansat cu succes, în ”țara micilor”, restaurante pe bază de avocado

La Biz Power, emisiune realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro, vorbim despre un antreprenor care a reușit să impună o idee foarte neașteptată în zona de HORECA, de restaurante din România.    

Interviu cu Cristina Bâtlan, fondatorul Musette: ”Alegerea pantofului este ca o morfină pentru mintea noastră”, a femeilor
Interviu cu Cristina Bâtlan, fondatorul Musette: ”Alegerea pantofului este ca o morfină pentru mintea noastră”, a femeilor

Cristina Bâtlan, fondatorul Musette, o companie care va ajunge la o cifră de afaceri de aproximativ 30 de milioane de euro în 2023, a fost invitata emisiunii ”Biz Power”, realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.  

Recomandări
„Țânțarul” care îl scoate din minți pe Putin. Cum epuizează Ucraina motorina și benzina din Rusia
„Țânțarul” care îl scoate din minți pe Putin. Cum epuizează Ucraina motorina și benzina din Rusia

Ucraina știe exact unde să lovească Rusia pentru a-i crea mari probleme. Kievul folosește o tactică în urma căreia țara lui Vladimir Putin are mult de suferit.

Iohannis se pensionează din funcția de profesor. Postul pe care l-a ținut blocat 27 de ani, scos la concurs
Iohannis se pensionează din funcția de profesor. Postul pe care l-a ținut blocat 27 de ani, scos la concurs

Catedra de profesor de Fizică a preşedintelui Klaus Iohannis de la Colegiul Naţional „Samuel von Brukenthal” a devenit vacantă şi poate fi ocupat de un titular.

Cauza surpării străzii din Slănic. Primele concluzii ale specialiștilor. Locatarii evacuați încă nu se pot întoarce acasă
Cauza surpării străzii din Slănic. Primele concluzii ale specialiștilor. Locatarii evacuați încă nu se pot întoarce acasă

Autoritățile din Prahova au prezentat, marți seară, concluziile cercetărilor făcute în cazul surpării de teren din orașul Slănic, care a dus la evacuarea a peste 40 de oameni.