FOTO. Publicația Auto Express: ”Noul hatchback Dacia C-Neo are în vizor modelul Volkswagen Golf”
Dacia pregătește câteva noi modele care ar putea rivaliza cu cele de la Skoda Octavia și Volkswagen Golf, scriu jurnaliștii britanici de la Auto Express: ”Dacia C-Neo este gata să învingă mulți rivali din segmentul hatchback când vine vorba de spațiu”.
Cunoscut la nivel intern sub numele de Dacia C-Neo, vehiculul de bază ar fi poziționat alături de, sau chiar ușor deasupra modelului Jogger cu șapte locuri, care este de fapt cel mai bine vândut vehicul din segmentul C (clasa Golf) din Europa.
Acest model ar putea renunța la un al treilea rând de scaune, dar ar avea un design "notchback" în stilul Octavia, cu un profil care ascunde o funcționalitate de hatchback, care o întrece pe cea a modelelor mai compacte, cum ar fi Golf și Vauxhall Astra, în ceea ce privește capacitatea de încărcare totală.
”Într-adevăr, Dacia crede că poate fura din vânzările acestor modele mașini, în ceea ce privește spațiul, prețul și valoarea - mai ales că multe dintre ele vor fi trecut la sisteme de propulsie hibride sau electrice mai scumpe, până la sosirea lui C-Neo. Ne așteptăm ca Dacia să continue cu motorizarea pe benzină.
Imaginile noastre exclusive arată cum ar putea fi un hatchback C-Neo în perioada de producție, preluând cel mai recent limbaj de design al Dacia, inclusiv indicii din conceptul Bigster, și aplicându-l la un profil "low drive" - frazeologia conducerii Dacia pentru o caroserie non-SUV. Este posibil ca C-Neo să genereze o variantă break, oferind astfel Dacia al doilea model nou de segment C” - mai precizează jurnaliștii britanici.
Fotografiile de mai jos nu sunt imaginile unei Dacia C-Neo reale (care nu s-a lansat), ci sunt imagini de tip ”artwork”, realizate în funcție de detaliile care sunt cunoscute în prezent:
Vorbind în exclusivitate pentru Auto Express, directorul general al Dacia, Denis Le Vot, a declarat că societatea își respectă planul, de a adăuga mașini dincolo de Bigster.
"Ceea ce facem în acest moment este să facem ocolul tuturor ideilor, pentru că intenționăm să lansăm încă unul, poate două modele care vor fi de segment C", a spus el. "Acestea ar fi bazate pe aceeași platformă - CMF-B, punct!".