Sancțiunile riscate de Orange după ce rețeaua de telefonie mobilă a picat
Compania Orange a înregistrat, miercuri, unul dintre cele mai mari incidente de pe piaţa de telecomunicaţii.
Mii de clienţi, din mai multe oraşe ale ţării, s-au plâns că au rămas fără reţea, mai multe ore, timp în care nu au putut vorbi la telefon, ori folosi internetul. N-au putut fi făcute nici plăţile cu cardul în lanţurile de magazine, care folosesc pos-uri, legate la această reţea
Reprezentanții Orange informează că au fost identificate trei secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți, două dintre ele fiind simultane.
“Au fost identificate 3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Două dintre secționări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren. Serviciile încep să revină gradual la parametri normali de funcționare“, se arată într-un comunicat al companiei de telefonie mobilă.
În jurul orei 20:00, compania a anunțat că serviciile de voce şi date, precum şi aplicaţiile Orange funcţionează în parametri normali.
"Serviciile de voce, date, precum şi aplicaţiile Orange funcţionează în parametri normali. Le recomandăm celor care încă întâmpină probleme să închidă şi să redeschidă telefonul. Mulţumim tuturor pentru răbdare şi înţelegere", au transmis reprezentanţii Orange.
Dacă au fost afectaţi mai mult de 5 mii de clienţi, Orange va fi obligat să notifice Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii.
Compania poate fi sancţionată, în cazul în care autoritatea ajunge la concluzia că incidentul nu a fost gestionat corespunzător. Anul trecut, compania Telekom, a fost sancţionata cu peste 1 milion de lei, pentru un incident asemănător.
Miercuri după-amiază, Orange a anunțat că problemele de funcționare cu care se confruntă rețeaua de telefonie mobilă sunt cauzate de secționări multiple în rețeaua de fibra optică.
Rețeaua Orange a picat, miercuri după-amiază, în aproape toată țara, problemele durând mai bine de două ore.
"Salut, momentan, o parte dintre clientii nostri intampina dificultati in accesarea serviciilor de voce si date, precum si a aplicatiilor Orange. Aceasta situatie se manifesta ca urmare a sectionarii multiple in reteaua de fibra optica. Colegii nostri din departamentul Tehnic lucreaza deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplaceri si iti multumim pentru intelegere. Revenim imediat ce avem noutati", se arată în mesajul de pe Facebook.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!