Măsura luată de Ryanair pentru a-i determina pe pasageri să plătească pentru locurile din avion
Compania aeriană irlandeză Ryanair plănuiește să ia măsuri de restrângere a perioadei în care pasagerii își pot face check-in-ul online, începând din 13 iunie.
Astfel, perioada destinată realizării formațităților de îmbarcare va fi restrânsă de la patru zile la 48 de ore, scrie The Independent.
„Vrem să oferim servicii tuturor pasagerilor care doresc să primească un loc aleatoriu în avion, în mod gratuit, dar vrem să oferim cele mai bune servicii și celor care sunt dispuși să plătească pentru locul dorit”, au precizat reprezentanții companiei.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Totodată, un purtător de cuvânt al Ryanair a declarat, pentru The Independent, că această nouă politică va intra în vigoare începând de miercuri, 13 iunie.
„Este o perioadă de două ori mai mare decât cea impusă de companii precum British Airways, Lufthansa, Norwegian și Iberia. Această măsură le va oferi pasagerilor care și-au rezervat locurile mai mult timp să aleagă unde vor să stea în aeronavă, înainte de îmbarcare”, a mai precizat sursa citată.
Începând din mai 2017, compania s-a confruntat cu un val de critică, din cauză că a introdus o politică preferențială în ceea ce privește locurile din avion. Prin noua măsură, un pasager care ar urma să aibă un zbor vinerea la ora 20.00 va putea să facă check-in-ul abia începând de miercurea seara.
Pe de altă parte, dacă plătesc câțiva euro în plus de persoană, pasagerii pot face aceste formalități cu până la două luni înainte de plecare.
După acest anunț, mai mulți pasageri s-au plâns că au întâmpinat probleme la recuperarea banilor de pe biletele de avion. De exemplu, o persoană a scris pe Twitter: „Am vorbit cu cei de la Servicii cu Clienții de două ori în această dimineață, am discutat cu ei și pe internet, dar oamenii au susținut că nu știu nimic despre aceste schimbări. A trebuit să fac și o plângere, care durează până la 7 zile.”
Un alt pasager a scris pe Twitter: „Ryanair, sunt confuză. Acum trebuie să fac check-in-ul cu 48 de ore înainte de zbor. Ce fac dacă sunt în vacanță și nu am acces la Internet sau la o imprimantă până să plec?”
Reprezentanții Ryanair au mai precizat că pasagerii pot folosi aplicația Ryanair, unde își pot descărca și biletele de avion, astfel că nu mai este nevoie să le scoată la imprimantă.
„Nu e o tragedie, dar este o altă modalitate prin care să câștige câțiva euro în plus de la pasageri”, a subliniat o altă persoană, pe Twitter.
La începutul anului, Autoritatea Civilă de Aviație a început o anchetă privind politica alocării de locuri în avion.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!