Defecțiune majoră în Gara de Nord: Sistemele de informare a călătorilor și camerele nu au funcționat câteva ore

Sistemul de informare a călătorilor privind sosirea şi plecarea trenurilor din Gara de Nord din Capitală s-a defectat vineri dimineaţă, anunţă Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.
Situația a fost remediată în cursul dimineții, a arătat CFR într-un comunicat
„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, începând cu ora 10:40 a fost remediat deranjamentul din Gara de Nord București, care a dus la defectarea sistemului de informare a publicului călător.
Personalul responsabil din cadrul CFR SA a acționat cu prioritate, pentru a relua informarea corectă și completă a publicului călător, în cel mai scurt timp posibil, prin intermediul tabelelor de teleafișaj, a panourilor de informare localizate pe peroane și a camerelor web (care transmit informații actualizate despre trenurile aflate în circulație)”.
Ce a cauzat deranjamentul
O avarie produsă în noaptea de joi spre vineri, în jurul orei 01:50, la o conductă de apă din incinta unui birou al Sucursalei Regionale de Căi Ferate București, a provocat o defecțiune majoră la sistemele de informare și supraveghere din stația CF București Nord – Grupa A.
Apa s-a infiltrat în sala cu echipamente de telecomunicații, afectând instalația IRIS, tabelele de afișaj, sistemul de sonorizare și camerele de supraveghere video. Echipamentele afectate au fost fie demontate și trimise în laborator pentru reparații, fie reparate la fața locului.
„Concret, tabelele de teleafişaj, panourile de informare localizate pe peroane şi camerele de luat vederi din incinta gării nu mai funcţionează”, precizează compania.
Pentru remedierea deranjamentului a fost necesară eliminarea apei din sala cu echipamente de telecomunicații, au fost demontate echipamentele afectate de infiltrarea apei și au fost mutate în laboratorul radio-telecomunicații pentru reparații. Pentru echipamentele care nu au putut fi demontate s-a acționat la fața locului.
„Regretăm disconfortul creat şi vă informăm că personalul responsabil acţionează pentru remedierea acestui deranjament, în cel mai scurt timp posibil, cu scopul de a relua informarea corectă a publicului călător”, transmite Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.