Burgerii din reclame nici macar nu incap in cutiile in care sunt vanduti. Iluzia din publicitate
Publicitatea este cunoscuta pentru ca ne "ambaleaza" produsul intr-o forma mult mai atractiva decat in realitate. Iar reclamele legate de industria alimentara nu se lasa mai prejos.
Bloggerul Dadio D a comparat, in cadrul unui proiect amplu, fotografiile folosite in reclamele la meniuri fast-food cu produsele care ajung pe tava noastra. A postat rezultatele pe blogul personal, alaturi de metodologia pe care a folosit-o.
"Am dus acasa mancarea cumparata de la fast food, am depozitat-o in studioul foto si am facut fotografii in stitul celor din reclame, cu pozele oficiale ale produselor pe calculator, langa mine, ca sa pot sa potrivesc luminozitatea si unghiul", a scris acesta pe blog.
Interesant este ca daca ar fi sa pastreze proportiile din reclama, multi burgeri nici n-ar intra in cutia in care sunt vanduti.
Stim cu totii ca reclamele "cosmetizeaza" realitatea intr-o oarecare masura, insa atunci cand fotografiile oficiale sunt puse langa cele ale produselor vandute la tejghea, rezultatele pot fi de-a dreptul surprinzatoare.