Pro Tv a fost lider de audienta cu programele speciale de Craciun
Dupa 3 zile de programe speciale, romanii au dat verdictul: CraciUNUL este Pro. Telespectatorii au ales sa-si petreaca sarbatoarea Craciunului cu ochii pe Pro Tv din ajun, de pe 24 pana pe 26 decembrie.
Romanii l-au asteptat pe Mos Craciun pe muzica lui Stefan Banica. Pe 24 decembrie, in intervalul orar 22.56 – 1.00, cand a fost difuzat Concertul Extraordinar de Craciun sustinut de Stefan Banica la Sala Palatului, Pro Tv a fost lider de audienta atat de intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial, cu varste curprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.
In ziua de Craciun, telespectatorii au primit cu bucurie colinda invitatilor emisiunii Happy Hour: Jean de la Craiova impreuna cu sotia si fiica sa, Irina Loghin, Veta Biris si Loredana.
Emisiunea prezentata de Catalin Maruta si imbracata in straie de sarbatoare a fost lider detasat de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial. In intervalul orar 17.41-18.58 cand Maruta si invitatii sai au spus cele mai frumoase povesti de Craciun, Pro Tv a inregistrat pe publicul sau tinta o medie de 8,3 rating si 22,3 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut de mai bine de doua ori mai putin, mai precis doar 3,5 puncte de rating si 9,4 cota de piata. Si pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta dubla fata de concurenta, mai precis 7,7 rating si 17,8 procente din cota de piata, fata de Antena 1 cu doar 4,8 rating si 11,2 cota de piata. In minutul de aur al emisiunii speciale Happy Hour, 18.57, Pro Tv a inregistrat o audienta pe intreg publicul din mediul urban de 11,5 rating si 25,8 cota de piata si a fost urmarit pe 2 milioane de telespecattori la nivelul intregii populatii a Romaniei.
Stirile Pro Tv de la ora 19.00 din ziua de Craciun i-au tinut pe romani lipiti de televizoare. In intervalul orar 18.59-19.47, Pro Tv a fost lider detasat de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban, cu o medie de 13 rating si 28,2 cota de piata, fata de Antena 1 cu doar 8,1 rating si 17,4 cota de piata, cat si pe cel comercial cu o medie de 11,8 rating si 30,3 cota de piata, fata de Antena 1 cu doar 6,7 rating si 17 cota de piata. In minutul de aur al Stirilor Pro Tv de Craciun prezentate de Oana Andoni, 19.19, Pro Tv a inregistrat pe intreg publicul din mediul urban 16,3 rating si 35,5 procente din cota de piata si a fost urmarit de peste 2 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei.
Filmul Pro din 25 decembrie, Omul paianjen a fost lider de audienta pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban. In intervalul orar in care a fost difuzat filmul, 20.30-23.07, Pro Tv a inregistrat pe publicul tanar o medie de 6,6 puncte de rating si 16,6 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut 6,3 raing si 15,9 procente din cota de piata.
In seara de Craciun, telespectatorii Pro Tv au fost cu ochii pe povestea plina de magie „Pulbere de stele” cu Michelle Pfeiffer in rolul principal. In intervalul orar in care a fost difuzat filmul, 23.08-1.39, Pro Tv a fost lider detasat de audienta si pe publicul din mediul urban si pe cel comercial. Astfel, ca pe publicul comercial, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 6,1 rating si 23,6 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut doar 2,8 rating si 10,8 cota de piata. Si pe intreg publicul din mediul urban, „Stardust” a avut suprematia, cu o medie de 4,1 rating si 16,3 cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat doar 2,2 rating si 8,8 cota de piata.
In a doua zi de Craciun, pe 26 decembrie, romanii au spus in hohote de ras „Ho Ho Ho” alaturi de Stefan Banica, Alina Chivulescu, micutul Bogdan Iancu, Valentin Teodosiu si Pavel Bartos. Primul film romanesc de Craciun, produs de MediaPro Pictures, a fost savurat din plin de telespectatori. In intervalul orar in care a fost difuzat „Ho Ho Ho”, 20.29-22.48, Pro Tv a fost lider de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban, cu o medie de 7,7 rating si 16,2 cota de piata, fata de Antena 1 cu 5,8 rating si 12,3 cota de piata, cat si pe publicul comercial cu o medie de 8,5 rating si 20,5 cota de piata, fata de concurenta care a inregistrat doar 6,3 rating si 15,2 cota de piata.
In minutul de aur al filmului, 22.20, Pro Tv avea 12 puncte de rating si 29,3 cota de piata pe publicul tanar si era urmarit de peste 2 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei.
Si V de la Vendetta a fost pe primul loc in preferintele telespectatorilor. In intervalul orar 22.49-1.20, in care a fost difuzat filmul in care a putut fi urmarita Natalie Portman, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de publicul tinta al Pro Tv de 5,6 rating si 19,7 cota de piata, fata de Antena 1 care avut doar 4,1 rating si 14,4 cota de piata.
Si pe publicul din mediul urban, „V” a fost de la Victorie pentru Pro Tv care a inregistrat o medie de 4,4 rating si 16,2 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut doar 3 puncte de rating si 11 procente din cota de piata.