Logoul Yahoo s-a micsorat, dar si-a pastrat semnul exclamarii
Grupul de internet american Yahoo! Inc. a dezvaluit, miercuri seara, noul sau logo, care a pastrat semnul exclamarii si culoarea violet, dar are literele mai subtiri decat vechiul logo.
"Ne-am dorit un logo care sa ramana apropiat de originile noastre (fantezist, violet, cu semnul exclamarii), dar care sa reflecte evolutia produselor noastre", a declarat directorul de marketing al Yahoo!, Kathy Savitt.
Prin aceasta rebranduire, Yahoo!, un pionier al internetului, incearca sa se reinventeze dupa ce a fost eclipsat de gigantul Google, proprietarul celebrului motor de cautare online, scrie AFP.
Noul logo face parte din strategia actualului director general al companiei, Marissa Mayer, care, anul trecut, in iulie, a preluat conducerea Yahoo parasind compania Google.
"Din moment ce grupul nostru a evoluat, logoul nostru - esenta brandului nostru - trebuie de asemenea sa evolueze", a mai spus Kathy Savitt.
Pentru a starni curiozitatea utilizatorilor sai, Yahoo! a postat timp de o luna un logo diferit in fiecare zi, inainte de a dezvalui, miercuri seara, logoul care va reprezenta de acum inainte imaginea grupului.