Logoul Yahoo s-a micsorat, dar si-a pastrat semnul exclamarii
Grupul de internet american Yahoo! Inc. a dezvaluit, miercuri seara, noul sau logo, care a pastrat semnul exclamarii si culoarea violet, dar are literele mai subtiri decat vechiul logo.
"Ne-am dorit un logo care sa ramana apropiat de originile noastre (fantezist, violet, cu semnul exclamarii), dar care sa reflecte evolutia produselor noastre", a declarat directorul de marketing al Yahoo!, Kathy Savitt.
Prin aceasta rebranduire, Yahoo!, un pionier al internetului, incearca sa se reinventeze dupa ce a fost eclipsat de gigantul Google, proprietarul celebrului motor de cautare online, scrie AFP.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Noul logo face parte din strategia actualului director general al companiei, Marissa Mayer, care, anul trecut, in iulie, a preluat conducerea Yahoo parasind compania Google.
"Din moment ce grupul nostru a evoluat, logoul nostru - esenta brandului nostru - trebuie de asemenea sa evolueze", a mai spus Kathy Savitt.
Pentru a starni curiozitatea utilizatorilor sai, Yahoo! a postat timp de o luna un logo diferit in fiecare zi, inainte de a dezvalui, miercuri seara, logoul care va reprezenta de acum inainte imaginea grupului.