iLikeIT. Cat de buni sunt ochelarii de realitate virtuala Playstation VR. Pretul lor va fi unul suportabil de fanii jocurilor

Ultimul update: Duminica 22 Ianuarie 2017 07:01
Data publicarii: Joi 19 Ianuarie 2017 10:09
Categorie: Smart things

Realitatea virtuala este urmatorul pas pentru cei care sunt pasionati de jocurile video, iar japonezii de la Sony au facut o miscare interesanata in acest domeniu cu Playstation VR.

Mai intai, trebuie sa stiti ca, pentru a folosi Plasystation VR (PSVR) trebuie sa aveti o consola PS4, dar si o Playstation Camera, precum si PlayStation Move Controllers.

PSVR are in interior un ecran de 5,7 inch OLED full HD si 2 lentile, care proiecteaza pe acel ecran o imagine.

Asadar, ca sa te joci jocuri de realitate virtuala de acest gen, ai nevoie de consola, de jocuri si de ochelari cu un sistem de camera care stie sa urmareasca ochelarii.

Marian Andrei, care a testat acesti ochelari de realitate virtuala, spune ca nu a simtit niciun efect negativ: confuzie, ameteala sau alte senzatii rele.

Spre deosebire de HTC Vive sau Oculus Rift, Sony are acces la toti marii producatori de jocuri, astfel ca pana la sfarsitul anului vor fi pe piata zeci de jocuri din cele pe care le-ai jucat deja, dar cu variante de realitate virtuala.

Pretul: aproximativ 2000 de lei, dar fara Playstation Camera.
Mai trebuie spus ca realitatea virtuala va functiona si cu un Playstation mai vechi, 3 de exemplu.

iLikeIT. Jocul saptamanii: Steep, un MMO cu sporturi extreme de iarna
iLikeIT. Jocul saptamanii: Steep, un MMO cu sporturi extreme de iarna
Klaus Iohannis
Iohannis, la Innovation Labs: Digitalizarea scăzută a economiei şi a administraţiei este o realitate
Experți și antreprenori vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018
iLikeIT. Jocurile săptămânii
Ore de istorie, predate cu ajutorul unor jocuri: „Merg la sufletul copiilor”
Personalul hotelier, înlocuit în tot mai multe locații din lume de roboți
Momentul în care acumulatorul unui smartphone explodează
Icee fest
Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain și Discovery